Som #5 skriver er DVB-C ikke understøttet i WMC, og så er Digital Devices' enheder klart overlegne da deres driver understøtter det der DVB-C -> DVB-S snyderi så det kører igen. Det kan dog også klares af middleware som DVBLink, der dog koster en skilling. Jeg kan dog foreslå noget a la mit eget setup som jeg er rimeligt glad for, hvilket består af et Digital Devices Duoflex CT og så DVBViewers Recording Service som supplier til XBMC, det fungerer rigtigt godt, og hjælper samtidigt andre enheder på netværket med adgang til TV signalet således andre XMBC instanser også kan bruge det (op til det antal tunere der er tilgængelige). Hvis du evt. vil gøre det lidt billigere, er Terratecs DVB-C kort også rigtigt gode (der er vist en der vil sælge et på hol.dk).
Edit: En fordel ved Digital Devices er at de er et af de få firmaer der laver en TV løsning hvor du kan få presset to tunere OG et CA modul ind på 1 PCI slots plads, samtidigt med de laver miniPCIexpress løsninger og alt muligt lækkert.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Skum d. 11-07-2014 13:06:30.