Men når jeg læser rundtomkring på nettet er det ikke altid positivt feedback den har fået. Nogle siger den dør hurtigt. Nogen der har erfaringer med denne PSU? Det skulle være Seasonic der laver dem og de laver da ellers finde PSU'er!
Jeg synes du skal beholde din nuværende PSU hvis det rigtig forstået at den er på 600 watt. Det er alt rigeligt med dit setup. Med mit eget setup har jeg maksimum oplevet 420 watt uden overclock.
Hvis den er træt og larmer måske gør din pc ustabil kan jeg anbefale denne: Cooler Master G650M, 650W PSU
Den PSU du har bestilt fejler bestemt ikke noget men er overkill.
Jeg har den selv, og har efterhånden haft den et godt stykke tid. Ingen problemer. :)
Har haft Cooler Master før, og har kun godt at sige om dem også. Corsair dog, der har jeg haft rigtig mange problemer med de 3 PSUer jeg har haft derfra.
Jeg vil gerne overclocke CPU og GPU så heller for meget end for lidt. Tænker mere på om den holder i længden. Synes jeg har læst mange RMA sager med XFX psu'er
Hvor længe har i haft jeres nu ?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Damsgaard d. 12-07-2014 21:00:32.
Det er samme produkt afvist jeg kan læse. Villads havde ikke læst alle anmeldelser inden jeg bestilte den. Hvis du ikke kan bidrage med noget konstruktivt vil jeg foretrække du ikke skriver mere:)
Det er ikke min erfaring at jeg kan finde dårlige anmeldelser på enhver PSU, eller andet HW, for den sags skyld. Der plejer at være bred enighed, når jeg søger på et produkt for at se hvad det er værd. Med små udsving naturligvis, men ikke fra "super godt" til "rigtigt dårligt"
XFX/Seasonic er super psu´s Og til prisen er der ikke meget der kan hamle op med xfx. Det er selvfølgelig ikke det samme om Seasonic´s egne topmodeller men gerne en mellemvare. Men de er billigere end seasonics egen tilsvarende model. Jeg har Seasonic i min egen og i ungernes maskiner, to fra silver power og en fra corsair, alle bygget af seasonic. 😛 Har lige tjekket review´s og jonny guru som vel nok er en af de bedste og mest anerkendte mht test af psu´s giver den flotte 9+ ud af 10, kun fordi den ikke er modulær scorer den ikke højere, men det har jo intet med ydelsen at gøre.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shutdown d. 13-07-2014 10:51:09.
Jeg har prøvet mange psuer efter hånden, men den eneste jeg kan anbefale er xfx. Har prøvet deres 550w, 650 w, 750, 850w, 1050w men den fedeste er den 1000w black edition jeg bruger for tiden. Super byggekvalitet og siger ikke en lyd.