jeg har et problem med installation af windows 7 på min bærbar den er født med win 7 men eftersom den begyndte at køre utrolig langsomt og det tog ca 20 min og starte den derefter 10-15 min og åbne en enkel side som feks guloggratis.dk blev jeg enig med mig selv om at der nok var gået noget virus i den ? så jeg formatere og prøver at installere win 7 fra en cd (som jeg lige har brugt på en kammerats computer uden problem) efter alt det med at lave partitioner osv kommer den til at kopiere filer hvilket går udemærket dog noget langsommere end normalt
derefter prøver den så at pakke filerne ud den når så til 69% efter 3-4 timer? (hvilket er utrolig lang tid i forhold til normalt?) så skriver den windows kan ikke installere de påkrævede filer. kontroller at alle de filer der kræves til installationen er tilgængelige og genstart installationen fejlkode 0x80070015
jeg har prøvet et par gange at genstarte installationen men den stopper ikke samme sted sidste gang nåede den kun 19% efter ca 1 time?
jeg tænker at det ikke var virus der var i min computer men evt en hardware fejl? ram evt?
Ja den fejl betyder helt sikkert den er død, og derfor kan du ikke gen installere. Det er en 250 gb 2,5 disk, den koster intet at erstatte. Bliver du ved med at bruge den, stopper den helt med at virke en dag. Køb en ny disk, og hent de ting du vil have fra den gamle via usb.