Hej! :) Jeg er den "lykkedelige" ejer af disse Kingston ram!: http://www.caseking.de/shop/ca... Pc spec: Intel core i7 3770K Evga z77 Stinger mini ITX Be Quiet! 680W psu ssd1:Intel 530 120gb ssd2: Samsung evo 500gb
Jeg har prøvet at køre med de setting som kingston skriver at de skal køre med, men uden held! Jeg får BSOD i tide og utide! Jeg har prøvet at køre memtest 16timer og 32min uden en eneste fejl, men jeg får stadig BSOD fra tid til anden inde i dåsen, eller når jeg gamer!:/
Er der nogen som har erfaringer med Kingston ram? Jeg plejer normalt at køre med ram fra Corsair, men valgte at købe disse ram, da de var low profile sådan at der var plads til min semi big-ass cpu køler :)
Jeg kører med de ram i mit system med de settings som du skriver og med 1T. Det kører fint og får ingen bluescreens.
Prøv evt. at opdatere bios og hvis det ikke hjælper prøv at resette din bios (hvis den ikke selv gør det under bios opdatering) Så hvis du stadig får fejl i memtest derefter, så er de defekte.
har lige haft lign. problem med knægtens computer, nok ikke samme ram, men samme symptomer. der var det bundkortet den var gal med, tror jeg 😳 jeg flyttede ihvertfald rammene over i de andre sockets, og der har ikke været problemer siden 🙂
slagteren: OKay :) Jeg har prøvet med lidt andre setting(mindre mhz på mine ram) Har kørt memtest i små 4 timer uden fejl! Så nu giver jeg det et forsøg! Så må vi se hvad der sker!