#28 hehe jeg fik jo helt mindreværdskomplekser over de mængder du der havde måttet præstere 🤣
Det kunne godt lade som om Mixo er ude at lege med ilden. Håber så, at det er ham selv det går ud over. Jeg har selv været gennem handler med svindlere, der skulle trækkes, trues, og manipuleres med før jeg fik pengene retur.
Så derfor er det et godt råd, at holde sig til brugere uden "straffetråde" på div. sites. At afprøve varen inden køb er selvf. det bedste, men langt fra altid muligt - hvorfor det jo så er ærgerligt, at gensidig tillid en gang imellem er en by i "Langbortistan"
Det er jo som oftest grafikkort, MB og ram der bliver sendt "syge" afsted - så der er jeg ekstra påpasselig med.
Lige nu sidder jeg med et en W7 ultimate 64 bit + medie, hvor mediet er kaput. Det er købt herinde for lang tid siden, så gider ikke brokke mig, da jeg vist selv kan hente programmet på nettet - men bare et eksempel på, at man hurtigt kan stå med beten selv om man føler sig sikker 😢
Nye personer der sælger første gang bør derfor (synes jeg), selv tilbyde at kopiere/maile div. personoplysninger via f.eks. kørekort, pas, sundhedskort, gangbar telefonnummer/adresse - eller hvad de nu har.
Det bør andre sådan set også gøre, hvis de da ikke selv fravælger muligheden. Jeg har selv brugt det en del gange, og bare man spørger pænt, er der ingen problemer. Hvis ikke det bliver taget pænt, men man måske bliver beskyldt for betænkeliggørelse, er der jo nok ugler i mosen, og så er det slut med den handel :yes: 😀