Kan ikke vente til næste weekend hvor jeg selv skal derned 😲 ........ bare noget lort at både Armin van buuren og Sean tyas spiller samtidigt fredag :( 😲 Men bliver kanon med Aly & Fila b2b med John o`callaghan lørdag :yes:
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af pansertjald d. 19-07-2014 08:58:38.
Fedt, gad også godt prøve det :) Problemet med det er, jeg ville ikke kunne bestemme mig for hvilken scene jeg skulle på! Personligt hører jeg mere af zeds dead, diplo og dillon francis og den retning. men det ligner der er mere gang i main stage 😛
Jeg kommer mest til at være på trance scene..... skal nok lige et smut forbi psy scenen om lørdagen og høre GMS, Yahel, Vibe tribe og Talamasca. det spiller heldigvis lige efter hinanden og så står den på pure Trance igen.
Main stage er sgu nok lige en tand for meget EDM til mig. fik nok af den sidste år til sidst.
#3 lav en opsparing og tag derned til næste år....... jeg kan kun sige at det er noget man skal opleve hvis man er til elektronisk musik.
Alle mennesker er i super humør dernede og vil bare feste. vi oplevede ikke noget ballade overhovedt og der var heller ikke optræk til noget på noget tidspunkt. alt er bare 100% gennemført. eneste minus var priserne på mad og drikke. men sådan er det jo desværrer de fleste steder
Tomorrowland Belgien. Tomorrow World er i Usa og så har de også Mysteryland i Holland http://www.mysteryland.nl/nl/. en mindre udgave af Tomorrowland, som de prøvede at få til Danmark for et par år siden, men de kunne ikke skaffe sponsorer nok desværrer