arbejdsprinter

Diverse d.  19. juli. 2014, skrevet af pete45
Vist: 2672 gange.

pete45
 
Superbruger
Tilføjet:
19-07-2014 17:39:44
Svar/Indlæg:
284/89
Hey

Jeg bruger i dag min Canon MG 5250 som min arbejdsprinter. Jeg synes bare ikke den er særlig god til opgaven. Den printer fint, men dens blækpatroner er for små synes jeg, jeg skal hele tiden skifte dem, i det jeg printer en del i farver., varer lister fra grossister mv.

derfor er jeg på udkig efter en rigtig arbejdsprinter, som kan printe mange ark på samme patroner, men som stadig er drift venlig og økonomisk i brug. Jeg ved bare ikke hvad man skal gå efter? Da alle mine tidligere printer har været til privat brug.

Skal det være blæk igen? eller en billig farvelaser? Nogle gode råd?

vh
//pete45
klonen
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2014 18:37:34
Svar/Indlæg:
599/14
Et godt bud kunne være en HP Officejet Pro 8600, de har den i Bilka lige pt. Den skulle have en ganske fin driftsøkonomi uden at være specielt meget dyrere end "privat" printere i indkøb.


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-07-2014 10:27:48
Svar/Indlæg:
1334/15
Hej 😀

Den som #1 nævner skriver en pæn portion udskrifter pr. patron, men hvis du skal bruge den så meget som du nu antyder, vil det måske være bedst, at montere et "Cisco" system, hvor du monterer udvendige større patroner via tynde fødeslanger til printerhovedet (let nok), og så en gang imellem bare efterfylder med blæk. Så kan du køre mange gange det normalt beregnede antal sider, før du skal efterfylde med blæk 😀

Du kan jo selv søge Cisco på ebay (UK så du undgår told), og så derfra gå til søgning af hertil brugbare printere/blæk på dansk side.

Blæk indkøbt i større mængder, er jo også væsentligt billigere end ved konstant udskiftning af alm. patroner 😀

Så er du kørende (T. Hansen igen) hehe


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-07-2014 11:09:55
Svar/Indlæg:
1334/15
Hov - det var Ciss system!

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...

😳