Overclocker
Tilføjet:
21-07-2014 23:46:22
Svar/Indlæg:
27/6
Hej HWT'er
Jeg står og skal til USA her på tirsdag, og har fået et headset af min kæreste i fødselsdags gave, et afterglow AGU.1S .
Det er ret fedt, dog syntes jeg hun har købt et for "dyrt" et til mig da jeg ikke spiller overdrevent meget. Og kan se mange har anbefalet Logitech G930. Det koster 110 US dollers i Bestbey i usa hvilket svare til ca 600/650 kr :) Så ville jeg hellere få pengene tilbage for det der, også købe et derover. Så kan hun få resterende tilbage :) (syntes simpelthen det er en for dyr gave)
MEN er der et headset i hellere ville anbefale?? Jeg har nu et Logitech G35 som jeg er rigtig tilfreds med ang. lyd og microfon, dog er det for "tungt" men det er ledningen som trækker i hovedet hvis man kan sige sådan. Derfor jeg søger trådløst, og så også fordi min computer står inde i stuen og det ser sku rodet ud med sådan en kæmpe ledning på gulvet :)
Så ANBEFAL mig et super lækkert headset :) Det skal have god lyd, komfortabelt, og god Mic :) Samt trådløst UDEN en stor station :) Helst bare sådan det kan lades med et usb kabel eller lign.
Og hvis der er nogen som læser dette indlæg som gerne ville købe et meget lidt brugt G35 så bare skriv også :)