smider lige en indkøbsliste senere i aften. Den er næsten færdig :)
Jeg har valgt samme model til dit grafikkort, bare med akryl-top så den passer til cpu-blokken i udseende:)
Blæserstyringen monterer du bare i fronten af dit kabinet, så smier du det bitfenix kabel i den, og forbinder de 3 blæsere til det kabel. Så kan du skrue op og ned for blæserne som du lyster, da de blæsere jeg har valgt kører ret hurtigt og larmer en del som standard. Men de er valgt til de varme sommerdage hvor du føler du måske har brug for lidt mere performance, så kan du bare skrue op for dem.
Filteret skal bare ligges ned i reservoiret. Det skal nok lige klippes til først. Det er ret simpelt at montere pumpen på reservoiret:
http://www.coolerkitlab.dk/mon...
Det skal gøres på næsten samme måde som i denne video. Du har bare et reservoir i dit også.
Jeg ved ikke om vi har nogle folk herinde fra Randers af som er frisk på at give en hjælpende hånd med at samle det. Odense er lidt langt væk fra dig af:D
Hvad i alverden vil du dog med et grafikkort til 7K?
Hvad skærm spiller du på?
Læs #29..
det kabel jeg har linket til gør det muligt at forbinde 3 blæsere til én kanal på blæserstyringen.
Du har taget nogle andre blæsere end dem jeg har linket til i #31. Du har taget PWM hvilket du intet har at bruge til.
Hvis du virkeligt har penge som skidt, tror du så ikke bare du skal betale en eller anden for at bygge et system til dig:D