HWT Bygger system for Kingston del 4

Litteratur d.  23. juli. 2014, skrevet af freak_master
Vist: 10863 gange.

freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
23-07-2014 13:15:28
Svar/Indlæg:
6367/477
En lille opdatering...

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
Going3
 
Superbruger
Tilføjet:
23-07-2014 17:11:58
Svar/Indlæg:
53/2
Det ser sgu godt !

Good work og så i frihånd!
:)


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-07-2014 17:31:20
Svar/Indlæg:
5868/1285
Ja, det er fint håndværk det "skilt" der er lavet i frihånd 🙂



p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-07-2014 17:57:51
Svar/Indlæg:
3100/53
Jeg skal lige være med, du skriver at det er laserskåret, og så skriver du at alt er lavet i hånden?

Mener du at navnet/bogstaverne er skåret med laser, og selve pladen bagved er skåret i frihånd?

Det pynter betydeligt mere end det gamle nzxt logo, men hvad er det hvide der er at se inde i bogstaverne?


Invzr
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-07-2014 18:12:08
Svar/Indlæg:
1229/130
Meget bedre med det nye logo, godt arbejde. Men jeg er altså stadig ikke helt med på det med den radiator 😕

Hvorfor er det ikke en 240 radiator når pumpen absolut skal stå der? 🙂 Havde da set smartere ud at der ikke "mangler" en blæser


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-07-2014 19:31:56
Svar/Indlæg:
2676/147
Lidt misvisende, men stadig godt lavet :)

Kan være 'nogen' lige skulle rette div stavebøffer? ;)

Glæder mig meget til at se mere, og mega fedt at du har fået lavet frem for det NZXT :yes:


loopdk
 
Superbruger
Tilføjet:
23-07-2014 20:16:09
Svar/Indlæg:
1351/206
#3
Din evig nedladen måde at skrive på er ved at være trættende...

Du laver nogle utrolig fede ting og så lidt til :p

Men det er ikke alle der har adgang til en 250K 3D printer.. Desværre

Kan du ikke komme med nogle inputs og ider.. Du har trods alt lave ret fede ting :D


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-07-2014 22:01:20
Svar/Indlæg:
20170/383
#6

Hvor er han nedladende?
Han stiller ganske almindelige spørgsmål. Men jeg er sikker på han godt kan pakke tingene ind i vat for de meget sarte.


Torment
 
Overclocker
Tilføjet:
24-07-2014 02:14:41
Svar/Indlæg:
463/62
#7 +1


Jobsen
 
Bruger
Tilføjet:
24-07-2014 08:26:07
Svar/Indlæg:
96/0
#6
Prøv at læse de andre "logs" gennem i dette projekt. DEr kommer rent faktisk mange forslag fra brugeren.

Hvis man vil lave et show-build, så må tingene da vre gennemtænkt


#10
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2014 10:03:12
Svar/Indlæg:
3100/53
#6

Jeg havde skrevet en lang og fin post i går, men så glemte jeg jeg var på hwt, og glemte at kopiere mit indlæg til word inden jeg trykkede "svar" resulterende i at jeg fik en fejlmeddelelse fra hwt, og ikke kunne komme tilbage til det jeg havde skrevet 😴

Men du kan da få en kort opsummering af det indlæg. Og så håber jeg ikke du tager det som værende nedladende også.

"Men det er ikke alle der har adgang til en 250K 3D printer.. Desværre "

Faktisk så har alle adgang til både dyre 3D printere og laserskærerer.

www.i.materialise.com

www.cotter.dk

Er to sider enhver modder burde kende. Du behøver ikke KØBE en dyr maskine for at få dine ting lavet. Se F.eks på cotter.dk, der kan du få skåret en plade A1 3 mm akryl for ca. 400 kroner. Der kan altså være MANGE fede ting på en plade A1.

Det som oftest sætter begrænsningerne for folk er deres vilje til at lave noget fedt. Med vilje kommer lysten til at bruge lang tid på det, og ikke bare hurtigt flække noget sammen og tænke "det går sku nok, det er fint nok det her"

For det er ikke pengene der er et problem når man skal komme på fede idéer. Kigger man på "show builds" fra andre producenter, så havde jeg sat mine tanker op efter noget vildt her.

Du siger egentligt til mig, at fordi man ikke har adgang til en 250K 3D printer, så kan man ikke lave noget fedt. Og det er den STØRSTE fejl som jeg oftest hører folk sige. Alle tror sku efterhånden at det kræver sin egen personlige cnc maskine, og 9 3D printere at lave et casemod. De er bare værktøjer, og uden en person bag, der har idéerne, og viljen så hjælper det ingenting.

Alt hvad der er lavet på denne her er lavet med en boremaskine, en dremel og en fil:
https://www.facebook.com/media...

Det er forholdsvise simple ting som er lavet på den boks, men der kan findes mange andre eksempler på hvor langt man kommer med simple værktøjer.

"Kan du ikke komme med nogle inputs og ider.. Du har trods alt lave ret fede ting :D"

Det kan jeg sagtens, og har jeg også gjort. Men det er begrænset hvor meget tid man gider bruge på at komme med forslag når det ikke virker til OP vil have dem.

Jeg er glad for at du syntes jeg laver nogle fede ting, og vil da også fortsætte med at prøve på at lave noget folk kan lide.

Men nu kender jeg en del af de mennesker som sidder med Ja/Nej knappen når det gælder at få ting sponsoreret, og jeg kender deres forventninger, ISÆR når der bliver bedt om et show-build. Nu kender jeg ikke de konkrete aftaler mellem Kingston og HWT, men som der bliver skrevet, så lyder det som om det er et build Kingston har bestilt. Og så er jeg sikker på de også forventer noget af høj klasse, og ikke hvor der mangler en blæser på radiatoren fordi "den ikke kunne være der".

Skal HWT have nogen chance for at lave flere builds som dette, og måske endda med meget højere budgetter, så kræver det sku også at det første build de laver er top klasse.

Jeg har tidligere haft nogle meget dygtige personer som jeg ser meget op til, fortælle mig at jeg skulle slå koldt vand i blodet og gøre tingene ordentligt. Og håber Freak-Master tager de "røvfulde" han har fået gennem det her build på samme måde som jeg gjorde, og får lysten til så bare at lave det hele bedre, så der ikke kan sættes en finger på buildet.

Havde dette været et build der var startet på forummet, personligt af Freak-Master, så syntes jeg det var fint gået, og så okay ud, og ville ikke have brokket mig over hans beslutninger, da det ville være hans build. Det er udelukkende fordi der bliver smidt på forsiden, med den tittel og beskrivelse det har, at jeg er lidt harm over hvor lidt der er lagt i.

Dette skal ikke tages som en personlig kritik af Freak-Master, da jeg godt ved han har et budget at holde sig inden for. Det er mere den generelle planlægning af buildet.


loopdk
 
Superbruger
Tilføjet:
24-07-2014 10:57:02
Svar/Indlæg:
1351/206
Skide godt indlæg.

Tak!


Zero_x
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2014 13:52:12
Svar/Indlæg:
306/54
Jeg vil give PoPe helt ret i hans udtalelse, det er bestilt arbejde og så kan man ikke tillade sig at levere mindre end det absolut bedste man kan yde, man skal ikke se på det som et stykke lønnet arbejde, men som en måde at få udstillet sine "skills", hvilket Kingston sikkert er fortræffelige til, men leverer man et halvhjertet "det går nok" projekt, så kan man være ret sikker på at det bliver ens sidste for en større kunde, det er jo ikke til en 13-årig der synes det er feds bare der er masser af lys i skidtet.
Rul ærmerne op og lad os se nogle skills.

Jeg synes godt om skiltet på de første billeder, men efter monteringen er det kommet til at se en smule sjusket ud desværre.


malkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-07-2014 11:41:11
Svar/Indlæg:
1118/24
#10
Helt enig med dine synspunkter P0pe!

Jeg er selv uddannet indenfor håndværk og produktudvikling, ideer og ambitioner betyder meget mere end værktøjet!


Bygone
 
Nørd
Tilføjet:
15-08-2014 09:42:53
Svar/Indlæg:
87/5
er projektet stoppet? syntes ikke længere der kommer opdateringer.


Fonneren-
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2014 20:42:32
Svar/Indlæg:
2235/138
Kunne bestemt være rart med noget mere information samt generelt svar på den feedback der er kommet i trådene.