For at spille EA UFC skal du have en XBox one eller en PS4:
GPU comparison:
"The Xbox One has a GPU that's similar to the (entry-level) Bonaire GPU in the Radeon HD 7790, while the PS4 is outfitted with the (mid-range) Pitcairn that can be found in the HD 7870. In numerical terms, the Xbox One GPU has 12 compute units (768 shader processors), while the PS4 has 18 CUs (1152 shaders). The Xbox One is slightly ahead on GPU clock speed (853MHz vs. 800MHz for the PS4)."
#5 Det var blot ment som en venlig tanke Davir, da du tidligere havde ytret ønske om at spille UFC.
Hvilke forslag/oplysninger er det du ønsker mere? Hvis det er en efterspørgsel på GFX og du skal bruge det til gaming på din PC, så vil jeg foreslå dig at kigge på ét R280X / R290X med en custom-køler på. Selv er jeg rigtig glad for mit 280X fra MSI, som med sin TwinFrzr-profil holder lydniveauet i et fornuftigt leje. Det ligger i en pris på et par tusinde (3GB modellen og 2500.- for 6GB modellen. )
Skulle du så mangle saft og kraft på et tidspunkt, kan du købe et mage til og køre Crossfire.
Hvis du skal bruge det (GFX) til CAD/CAM, Animering og lignende. Altså til en Workstation, så skal du kigge i retning af FirePro serien.
#6 Fuldstændig enig. Som jeg også skrev, så var det en "huskeregel" ifht. tidslinjen, men tak for den yderligere oplysning.
For at vi kan hjælpe dig med den endelige afgørelse, ville det dog være en fordel, hvis du vil udfylde din profil. Så vi kan se hvilket maskineri du har nu.
Især er det vigtigt at oplyse om motherboard, CPU og PSU - Også gerne hvilke(n) skærm(e) du har.