Umiddelbart holder det ganske fint, dog var det ikke så glad da jeg stod og skar og sleb på bagpanelet der var limet i 😛
Når man står og filer med en fil, laver man mange vrid og vibrationer i pladen, dette er rimelig hård ved limningen. Mange af de mods jeg har set på nettet, hvor de har skåret bagsiden ud, har de fleste brugt en form for Epoxy metal til at sætte det fast igen.
Men det holder ganske fint nu efter det er blevet limet i igen 🙂
Jeg har brugt 2 typer epoxy, en klar 2K epoxy som har en tørretid på 5min som jeg har brugt nogle forskellige steder, bla i PSUen og til nogle små klatter på bagsiden da den blev limet i.
Og til resten har jeg brugt noget "Flydende Epoxy metal" som er en 2K epoxy lim som linger metal, dette kan man arbejde med i små 45min efter pakken (tvivler i 30graders varme 😛 ) og er hærdet efter 24timer, dette er brugt til at lime bagsiden i, samt bundkort standoffene.
Begge Epoxy lime er købt i Bauhause.
Det jeg har skåret ud er desværre smidt ud for længst, jeg har arbejdet på maskinen de sidste 3 uger.
Jeg købte sådan en plade her til at erstatte den jeg skar ud, jeg har brugt lidt over halvdelen af pladen, så en er længe fin 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af cybercb d. 26-07-2014 21:19:21.