Jeg har en Jamo D4 SUB. Perfekt stand og passet godt på. Fanastisk præcis og sprød lyd. Mange indstillingsmuligheder. Den skal koste 3.500 kr. Har en anden D4 SUB også, dog er forstærkermodulet defekt, men de to enheder står som nye. Den kan fås med som stumper for en tusse ekstra. (Den er ikke helt død, kan spille indtil den blir lun)
Der er rigeligt at se på det link, nemlig hvor man finder forretningen. Man hører jo alligevel ikke med øjnene.
Ja kan så ikke lige se hvor den ligger. 😳 Men med bopæl i Hobro gider han nok ikke køre til sydjylland, fyn eller sjælland uden at være sikker på hvad han evt kommer til at lytte til....
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 09-08-2014 16:41:21.
http://www.fyndborsen.se/demo-... 12" long stroke aluminiumelement Peerless XXLS * 500 Watt ICEpower® slutsteg * Stabilt och stagat kabinett * Valbar basreflex- eller sluten konstruktion * Kraftiga terminaler för banankontakt, gaffelkontakt etc * Finns i blank svart * Room Tuning * Specialkonstruerad port för extra djup bas * 18-150Hz * Vikt 30Kg
#3 der er okay bass i, men nogle sange jeg hører mangler der bare en bund, så vil prøve om en sub kunne afhjælpe det, men ja i film mangler jeg osse en god bas :)
#4 har du hørt andre for at du kan anbefale din frem for andre ?
Den tilføjer helt klar den bas (ikke lydktryk men dyb bas)jeg mangler fra min boston a 26, den tænder desværre ikke når det er sat til aut og er slukket, efter noget med 20 min, men skal der skiftes forstærker siger hifiklubben det tager 3 uger til en månede men den kan spille højt og har en god lyd, jeg lader den bare være tændt hele tiden og så slukker den når jeg tager hjemmefra i nogen timer eller går i seng.
Har en mindre perfekt rum akustik så nogen steder er der meget lidt bas og andre steder er der det niveau der skal være, måske du også har et rum der er mindre perfekt og derfor ikke synes du har så meget dyb bas der hvor du oftes sidder og lytter til musik