Var ved og købe nogle af dem, men mit valg faldt endnu en gang på bitspower. Synes de er pænere og så kan jeg godt li de 90 graders vinkler de har lavet...
Ved ikke om det bare er mig der er mongol. Men da jeg brugte monsoon fittings røg det værktøj der følger med hele tiden op af "hakkerne" i de fittings og det endte med flere ridsede fittings :/
Var ved og købe nogle af dem, men mit valg faldt endnu en gang på bitspower. Synes de er pænere og så kan jeg godt li de 90 graders vinkler de har lavet...
Sidder og ser på alle disse fine ting til vandkøling osv, lækre sager uden tvivl.
Så tænker jeg tilbage på da jeg startede for mange år siden med at lave mit eget vandkøling, først til min celeron 333Mhz, senere til min athlon XP maskiner.
LAvede det hele selv, fræsede kølehover fordi man ikke kunne købe noget. Kørte til adskillige bil ophuggere for at finde de perfekte radiatorer, i størrelser der passede til det jeg skulle bruge. Prøvede flere forskellige pumper, som regel fra akvarier osv, for at finde dem med rette tryk. Ja se det var en sjov tid, men nu kan man købe alt, og til priser der er fornuftige.
Sidder og drømmer tilbage til det hjemmelavede jeg fik bikset sammen, som kunne gøre at jeg kunne overclocke min 1466 MHz til over 2750 MHz, et overclock der i dag bliver svært og overgå, hvis man regner i % vel og mærke 🙂
ER der andre der selv legede med sådan noget for mange år siden, eller er jeg den eneste der tilbage fra den tid, Hvor at OC sin maskine, ikke foregik så nemt som i dag.
10# Nej jeg kan da tilslutte min den første pc jeg OC'ede.
Det var en 100 mhz 486DX4 (mener jeg den hed) fik den fra 100mhz til 122 mhz. GAL MASKINE - med 4 mb ram, 1 mb gfx og 540 mb hhd. 😛
Men har dog aldrig leget med vandkøling andet end den H100I jeg har nu.
10# men de der celeron var nu ellers også ret oc villige. jeg fik også min 300 mhz celeron til at spæne afsted med 450 mhz, og det var en klippestabil maskine 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DJ Alban d. 19-08-2014 19:42:06.
De var også de første på markedet som rigtigt kom ud med denne type fitting til vandkøling.
Ser very nice ud, men som ny bruger så skal jeg lige se om jeg kan læse antallet af fittings korrekt der, kan det passe der er 2 90 graders + 4 crystal link fittings der eller hvad man nu kalder den? eller er der endnu 2 extensions i bunden også?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Bygone d. 20-08-2014 12:20:30.