PC vs konsol... Kan det overhovedet sammenlignes? Vil tro at konsol-bosserne valgte AMD fordi de levere en rigtig fin totalløsning i form af deres APU`er - men hvad sker der når man klasker et fornuftigt grafikkort ind i sammenligningen?
14#
Angående strømforbrug, så er det også noget jeg har tænkt over, vil jo gerne have en maskine der ikke står og brøler af mig, hver gang jeg tænder for den og der er vel noget med watt, varme og larm der hænger sammen - så god pointe på dig :)
De fleste af de dele jeg har købt er faktisk brugte og ja, man får virkeligt meget for pengene hvis man er en smule tålmodig og kan vente på de gode tilbud, men lige når det kommer til hakkebrættet og processoren, så har jeg bare på fornemmeren at det godt kan betale sig at købe nyeste generation af det ene eller andet mærke, så man undgår at skulle opgradere igen om et år...
Altså... Det virker forkert at skulle opgradere til sidste års model, hvis du forstår hvad jeg mener :)
Spare penge vil man vel altid, men vil jo også gerne have det nyeste nye legetøj, så man har noget at blære sig med i skolegården, ikk!
Lige umiddelbart, med de glimrende indslag her i tråden taget i betragtning, så hælder jeg til en brugt i5`er 4-et-eller-andet...
AMD har ikke noget nyt på bedding og deres nuværende lineup er efterhånden gammel og strømslugende teknik så...
Spørgsmålet er så om man virkeligt kan mærke forskel på at købe topmoddellen eller den billigste version af i5`eren?
Puuh, alle de valg :D