Minecraft + Hamachi Åben singleplayer til LAN problem

Gaming d.  19. august. 2014, skrevet af Wolowizard
Vist: 1149 gange.

Wolowizard

Nørd
Tilføjet:
19-08-2014 16:03:22
Svar/Indlæg:
33/10
Hej alle jeg håber der nogle der kan hjælpe mig med dette problem og håber det er det rigtige forum kategori jeg har kommet denne post i ^^

2 af mine venner og mig prøver på at åbne et singleplayer map for at kunne bygge sammen. Min ven har oprette et Hamachi Netværk uden problem, der næst går han ind i Minecraft og åbner sit singleplayer map og åbner det til LAN, så gir han os hans IP og port nummer, men når vi prøver at forbinde får vi bare "Connection timed out".
Når jeg prøver og åbne et singplayer map til LAN og gir dem min IP og Port nummer kan den ene af mine venner komme på, men ham den anden kan ikke komme på han får også bare "Connection timed out"?
Er der nogen der kan hjælpe?
Jeg køre med Windows 7 x64 og mine ven som vi prøver at forbind til køre med Windows 8 x64 og min anden ven som kan komme på min køre MAC OS X.

Bonghætte

Elitebruger
Tilføjet:
20-08-2014 07:33:10
Svar/Indlæg:
1271/38
Kan computerne se hinanden på netværket?

Dvs. er Windows 7 maskinerne sat op som hjemmenetværk eller public, og er network discovery sat til for de givne netværk? Ellers volder Windows Firewall også ofte problemer, også selvom applikationen er på undtagelseslisten. Mac ved jeg ikke en døjt om, men der er vel lignende funktionalitet der gemmer maskinen væk på offentlige netværk, for at beskytte sig selv.

Hvordan sikrer I jer at spillet bruger Hamachi 'netværkskortet' og ikke det rigtige netværkskort? Har I alle op-prioriteret Hamachi?

Når forbindelsen time-out'er er det fordi serveren ikke svarer tilbage. Det vil sige forbindelsen enten nægtes, eller at den slet ikke er fysisk/virtuelt mulig (aka. noget er ikke sat til/sat ordentligt op).

Er ikke professionel i faget, og kan sikkert ikle svare på alt, men håber det hjælper jer på rette vej. 😛

slupper

Overclocker
Tilføjet:
20-08-2014 09:32:08
Svar/Indlæg:
124/3
Nu ved jeg ikke om du benytter nogen form for antivirus eller lign. Men da jeg skulle fixe det til mine 2 drenge havde jeg problemer med den ene af PCerne fordi den ikke havde internet sikkerhed på brugte den windows indbygget firewall og den blockere åbenbart for minecraft lan servers. Så jeg deaktiverede den på "hjemme" netværk også kørte det.

Wolowizard

Nørd
Tilføjet:
21-08-2014 20:18:26
Svar/Indlæg:
33/10
Tak Bonghætte... Det var Windows Firewall der gave problemer. Vi skulle sætte nogle inbound og outbound rules i firewallen, så nu virker det ^^ Takker igen