Superbruger
Tilføjet:
19-08-2014 23:24:21
Svar/Indlæg:
949/9
Nu går den nok ikke længere, efter at have skiftet CPU/Bundkort 4 gange, står jeg over for at skulle have geninstalleret Windows 7 og starte helt forfra på de dertilhørende harddiske. Jeg ser det som et helveds bøvl, alle de programmer, alle de ting man bruger, alt skal hentes og installeres igen!
Tænkte så, at jeg har læst andre har en backup liggende med Windows og alle de programmer der bruges, blot i en "ren" udgave, uden diverse ting som man fanger i løbet af nogle år.. 🙂
Det ville jeg lave nu hvor jeg alligevel starter på en ny, hvorfor så ikke forberede mig til selv til næste gang denne tid kommer?
Hvad er den nemmeste måde at gøre det på? Jeg tænkte selv på en DVD, men der bliver plads jo et problem. Så er vi ude i en USB eller anden form for eksterm harddisk?
Gøres det nemmest med Windows eget backup system, eller skal vi ud i noget andet?
Hvordan gøres det mht. drivere, skal jeg på denne backup installere drivere til bundkort mv., eller skal de undlades, så den kan bruges på evt. nyt setup?