MM Vision spørgsmål

Hyggehjørnet d.  20. august. 2014, skrevet af sho nuff
Vist: 4148 gange.

sho

Overclocker
Tilføjet:
20-08-2014 08:34:58
Svar/Indlæg:
231/45
Hey

Vil høre om nogen kender MM Vision. Er det er firma man kan stole på. Da jeg står og skal gøre en lettere dyrt hardware køb.
Vil gerne høre hvad i siger om det firma.
På forhånd tak🙂
mbm

Elitebruger
Tilføjet:
20-08-2014 08:44:42
Svar/Indlæg:
3746/627
har handlet der mange gange. ingen problemer overhovedet.

sho

Overclocker
Tilføjet:
20-08-2014 08:52:47
Svar/Indlæg:
231/45
Fedt tak for info. Vil bare sikre mig det er et ok firma.
Er træt af at bestille en vare som er på lager, og få en mail lidt efter hvor der står restordre. Bare fordi de ikke har styr på deres lager halløj😉. Har oplevet det lidt for tid her på det sidste nemlig😉
Og så er det jo også vigtig det er et godt firma når man køber noget. Ved jo aldrig om der skal rma en dag.

slupper

Overclocker
Tilføjet:
20-08-2014 09:35:19
Svar/Indlæg:
124/3
Jeg har også handlet der. Købte og fik dem til at samle min PC for en 3 år siden da jeg ikke lige selv havde tid og var doven. Kan kun anbefales. Har haft 1 problem med min PC med den ene SATA port ikke virkede så sendte jeg den ind til dem. De konstaterede også fejlen skiftede bundkortet også syntes de mit GFX larmede lidt for meget så det skiftede de også lige, selv om jeg ikke havde sagt noget om det. Så kan kun anbefales her fra. 🤡

mbm

Elitebruger
Tilføjet:
20-08-2014 09:39:50
Svar/Indlæg:
3746/627

Fedt tak for info. Vil bare sikre mig det er et ok firma.
Er træt af at bestille en vare som er på lager, og få en mail lidt efter hvor der står restordre. Bare fordi de ikke har styr på deres lager halløj😉. Har oplevet det lidt for tid her på det sidste nemlig😉
Og så er det jo også vigtig det er et godt firma når man køber noget. Ved jo aldrig om der skal rma en dag.

sho nuff skrev d. 20-08-2014 08:52:47

Men hvis du er nervøs så ring og spørg om varen er på lager og om de sender den i dag..

sho

Overclocker
Tilføjet:
20-08-2014 11:19:42
Svar/Indlæg:
231/45
#4 god ide😉

sho

Overclocker
Tilføjet:
20-08-2014 11:30:49
Svar/Indlæg:
231/45
#3 Lyder som et godt firma. Tror godt jeg tør bestille ved dem nu :yes:

Bonghætte

Elitebruger
Tilføjet:
20-08-2014 11:33:08
Svar/Indlæg:
1271/38
Er faktisk blevet lidt overrasket over deres laptop afdeling. Har en 'ældre' maskine, spurgte ind til reservedele over mail, og fik en prisliste tilbage. Sliddele, så som blæsere, til netop min model kan stadig købes i dag. Ligeledes kan de forskellige klapper og plader på kabinettet købes, og strømforsyninger til samtlige af deres modeller kan bestilles direkte fra deres hjemmeside.

Overvejer bestemt at købe et ekstra sæt blæsere og en ekstra strømforsyning, skulle det gå galt. Især strømforsyningen vil været noget lort at lede efter andetsteds, for det er fandme svært at finde en 220W, 19 volts enhed der passer i stikket.

Deres laptops er dog bygget på Clevo barebones, og de er lidt hit and miss mht. kvalitet. Vil anbefale dig at læse op på tilsvarende modeller fra Sager, XoticPC (find ud af hvilken Clevo model maskinen er bygger på) og lignende mærker der bygger på samme barebones, da de er rigtigt gode indikatorer for hvordan en tilsvarende MM-Vision maskine er. Hvis det er en stationær du er ved at købe kan du se bort fra dette.

sho

Overclocker
Tilføjet:
20-08-2014 14:21:56
Svar/Indlæg:
231/45
Så har jeg bestilt hos dem 🙂
#7 Har bestilt en pc skærm. Men takker da for din information er sikkert andre som kan bruge den 🙂
Ps. Kan se deres lager funktion nu viser få stk tilbage fra, at være 3 stk på lager så det er meget dynamisk må man sige 😉

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sho nuff d. 20-08-2014 14:23:36.