Hejsa HWT, jeg har lige kort et spørgsmål. Jeg købte forleden en SSD af en bruger herinde eller dvs jeg betalte via mobilpay og afventer så at modtage den ssd... Manden vælger nu ikke at skrive tilbage eller skrive tilbage på min sms.. Jeg vil gerne melde ham til politiet, er der nogen der har styr på hvordan det skal gøres ??
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af freak_master d. 20-08-2014 15:04:06.
#4 det vil jeg prøve.. Nu svarer personen lige pludselig tilbage på mine sms'er. Så nu må vi se hvad han har af undskyldninger... Synes simpelthen det er utroligt at folk kan være så nedern..
Det er rigtig, at Danske Bank ikke kan annullere en overførsel via MobilePay, når først den er gennemført.
Det man kan gøre, som jeg også har beskrevet i den tråd, der linkes til, er, at gøre indsigelse hos Danske Bank, som er udbyder af MobilePay.
Indsigelsen skal gå på, at du har betalt for en vare, som ikke er blevet leveret. Danske Bank vil herefter undersøge sagen, og hvis det viser sig, at din indsigelse er rigtig, skal Danske Bank som udgangspunkt refundere dig beløbet.
fy for fanden . det er træls at blive snydt af sådan en lusepuster. har selv et princip at jeg køber ikke af nye bruger . med mindre det kan afhentes 😲 æv æv æv håber du får din vare eller pengene tilbage
Print alt ud og aflever det til politiet. Jeg gjorde da da jeg også havde problemer med en bruger og de tog kontakt til vedkommende, så kom der pludselig dollars :)
Hvad info har du på ham for jeg er umildbart også blevet snydt .
Jeg har allerede en sag hos politiet, så vil kigge lidt videre på muligheden for penge retur da det nu et anden gang jeg bliver snydt for et beløb over 2500kr
Jeg købte både CPU, 32GB ram og den anden SSD. Så han skylder mig 2600kr som jeg også overførte via mobile pay.
Så får du noget info på ham ser jeg det meget gerne ryge min vej. Jeg vil selvfølgelig gøre det samme hvis jeg får fat på noget om ham eller hvis jeg skulle være så heldig faktisk og modtage mit udstyr
Brugeren bøffede også en anden bruger tilbage i februar 2014, desværre er fortrolighedstråden ikke opdateret siden januar, det gør det en anelse vanskeligt at spotte svindlerne.
Vi må da håbe HWT på et eller andet tidspunkt tager sig sammen til at klaske en brugerliste sammen, vi så kan rate handlerne på.
Nu kan jeg godt huske begge hans tråde. Jeg tænkte med det samme på snyd af disse årsager: Har skriver intet om alder, stand og kvittering og hvem fanden køber en none K i7-4790 for 2K når k koster kun 200 mere. Det lugter jo langt væk. Det var så nemt at overskue. Kunne aldrig finde på at overføre noget til ham medmindre jeg kunne selv afhente. Håber i få jeres penge tilbage.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af immortaldk d. 23-08-2014 08:44:31.