Har flere gange over de sidste mange måneder prøvet at ins noget QuakeLive for at game lidt Quake3 med at min kammerat... nogle gange bliver man lidt træt af BF4 😴 men efter de har lavet om på det, til den "The QUAKE LIVE launcher" kan jeg ikke ins det?? både Chrome og IE siger at det ikke er installret, når jeg hopper ind på siden. klikker jeg på "Quake Live" ikonet siger det at det ikke dur http://peecee.dk/upload/view/4...
inden de lavet om på det virker det sku da fint
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 21-08-2014 01:36:43.
Ja selvfølgelig har jeg et Quake ikon på skrivebordet, som jeg skriver er det jo det jeg klikket på når det fucket, men har løst problemet
Google er min ven :) jeg Google'et det den skriver "GLW_CreateWindow: could not register window class" så kom der et link frem til QuakeLive forum hvor der åbemnbart er flere der har haft samme problem og en løsning :) og fandme om ikke det virket! 🤣
DuckHunter. :) ellers tak, men det er bare lidt hygge game vi skal ha gang i med hans søn.. der kæfter lidt for meget op, håber jeg kan lukke kæften på ham 🤣 men jeg har ikke fragget seriøst i Quake meget lang tid... så du er nok for stor en mundfuld hehe
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 21-08-2014 16:59:18.