Kun 2k mere og få et møg lækkert billede, http://www.elgiganten.dk/produ...
Hvis du kan leve med en hopløs menu og en MEGET langsom smart del, så finder du nok ikke noget meget bedre end det Phillips i den pris klasse.
2000 Kr. mere vil gøre en verden til forskel, men kender det godt selv ikke at have nogen penge og bare gerne vil ha et tv :).
Jeg ente med at købe hos Leasy den gang, da jeg godt kunne tilside sætte 500 Kr. om måneden og derved fik det tv jeg gerne ville have.
ved godt at jeg ente med at betale meget mere for det, men jeg fik det tv jeg ville ha og kom ikke til at mangle penge.
Har fået en idé.. Hvad jeg nemlig ikke helt ved er, om tv'et bliver for stort.. Klipper et stykke pap ned i henholdsvis 46" og 50". Hvad der passer bedst er den størrelses tv jeg køber. Måske jeg skal vente til næste uge for at se, om der ikke kommet noget lidt andet op. For at være ærlig, så ville jeg egentligt helst have LG eller Samsung.. :)
Hilsen
Gerner
9#
Hvad tror du selv jeg mener?..... DOH
du kommer op i en helt anden klasse med 6000 Kr. og får derved også et MEGET bedre tv hele vejen igennem.
JO der er fandme stor forskel på tv billedt på et tv til knab 4k og 6k....... hvis du ikke tror på det, så synes jeg du skulle læse lidt på flatpanels. Så lad vær med at komme med din smarte attitude tak