Købte noget hardware for ikke så længe siden, så tænkte jeg lige måtte se om betalinger var gået i gennem, men beløbet står som reserveret og frigives først om en måned? Nogen der har erfaringer med dette?
Det er din bank der reservere dine penge indtil beløbet bliver trukket eller har du annulleret købet, så kan der gå op til 28 dage inden pengene frigives tilbage til din konto.
Nårh! Troede det var en fejl. Vil jo helst ikke have problemer med forhandleren ;) så må det være fordi komplett ikke har trukket pengene endnu. Takker for uddybningen!
Moderator
Tilføjet: 26-08-2014 08:44:39
Svar/Indlæg:
5039/109
Hvis man har visa electron kan man også få reserveret er beløb, selvom man har annulleret handlen. Og det kan godt være reserveret resten af en måned ud. Rimelig irriterende hvis man er studerende og ens penge er små.
Moderator
Tilføjet: 26-08-2014 09:39:37
Svar/Indlæg:
5039/109
Super, det vidste jeg ikke. For 12-13 år siden da jeg havde sådan et kort, ringede jeg til banken som sagde at der ikke var noget at gøre. Det var også en skod bank, så skulle ikke undre mig om de løj.
Moderator
Tilføjet: 26-08-2014 10:39:49
Svar/Indlæg:
5039/109
Banken sagde at der intet var at gøre ud over at vente til måneden var gået og reserveringen gik væk. De nævnte intet om at det var muligt for forhandleren at give dem tilbage. Men det undrer mig slet ikke at den bank sagde sådan. Jeg nåede at have 3 forskellige rådgivere på 3 måneder fordi de på skift sagde op eller blev sagt op. Det kørte ikke skide godt, og de var aldrig kundevenlige.