Nu må i simpelthen til at slå lidt koldt vand i blodet.
"Konfrontere (true) sælger?"
Hvad fanden er det for en mentalitet at have!? Man går sku da for helvede ikke ud og truer et andet menneske over sådan noget ynkeligt pis.
Jeg har OFTE printet en pakkelabel ud derhjemme så pakken er klar til når jeg lige kommer forbi posthuset fordi det er 20 kroner billigere end at købe label på posthuset.
Min kærestes bank FORSIKRER hende også om at der kun går én dag når hun overfører til min konto hos en anden bank. Ikke desto mindre går der to, og somme tider tre dage.
Han har nok købt sådan en print selv pakkelabel, derfor få du den besked. Hvis han sender den i dag, vil du kunne spore den sent i aften.
Det er da stadig en rystende tankegang at have får du har nogle som helst fakta på bordet. Jeg havde ventet en dag, og hvis der ikke var nogen opdateringer på T&T så kontakte sælger og spørge hvad der sker. Det er da latterligt at prøve at få et internet fora til at lave endnu en heksejagt.
Men det er da dejligt at se hvem man bør undgå at handle med hvis man skal frygte politianmeldelse skulle pakken blive en dag forsinket.
Jeg tror du er blevet snydt, 3 dage er meget lang tid at vente, du burde have haft pakken for 4 dage siden! 🤡
Så ro på, hvis der var gået 3 dage, hvor du intet havde hørt fra sælger, var det noget andet. Men her er alt da gået efter planen.
Generelt tager det 2 dage for pengene at dukke op, + 2 dage for pakken, altså 4 dage.
Vidst kun hvis man har samme bank, at de kan nå frem samme dag, ellers brug mobilepay, der kommer de også frem med det samme.
Hvad angår pestdk, kan du kun håbe, der kan ske mange sjove ting.