@Gasolin,
Nej det var jo også min tanke, så jeg prøvede at give den lidt mere i bios indtil jeg så fik den sære fejl jeg beskrev. Jeg købte bundkortet brugt af en fyr herinde, og har hele tiden haft på fornemmelsen, at der var en fejl på kortet, siden jeg aldrig fik det til at accepterer gpu'en i pci 2. Havde det blot været mit clock der var fejlet skulle jeg vel ikke have oplevet så meget ballade når alt var sat tilbage til standard på 3.4 gz igen?
@Gazivodo
Nej jeg har såmænd bare glemt at skrive hele betegnelsen, men blot tænkt det. Højest sandsynligvis i mindre panik over at have ødelagt min pc hahah. Det er et Amd HD 7850 1Gb, der sidder i maskinen, så jo jeg har et RIGTIGT kort :)
Powerknappen kunne man vel også bruge, kært barn har mange navne, og jeg er nok nogenlunde lige så gammel nar som du selv heheh.
Status er, at jeg fik min maskine til at rende igen, men mine genveje på skrivebordet er forsvundet og det virker til min SSD er liiiige en tand langsommere end før når windows skal indlæses. Pci3 er igen det eneste sted jeg kan bruge gpu, og jeg tror min lyst til at overclocke (selvom alle siger denne cpu + mobo combo skulle være genialt til det) lidt ærgerligt er forsvundet for en stund.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af nymandpåbanen d. 03-09-2014 09:28:35.