Nu bestemmer jeg selvfølgelig ikke om du vil lave det lovligt, men samlinger må ikke være udført med fritsiddende muffer - det gælder også kronmuffer. Tilledninger skal i begge ender være aflastet for træk og sikret mod vridning ved anvendelse af egnet materiel.
Stips kablerne fast på krogen som lampen hænger i og dine kabler er sikret mod vrid og træk. Sørg for at stram dine strips rigtigt godt. Jeg plejer at bruge en spidstang til det formål.
Jeg er faktisk elektriker og ja en skinne ville være den mest optimale løsning. Men løsningen med krone muffer skjult bag en baldakin ser jeg ikke noget forkert i. Altså så længe ledningerne er sikret imod at man kan komme til at hive i dem på en sådan måde at inderlederne der er forbundet til krone mufferne bliver udsat for et træk.
Du må ikke lade to ledninger gå ind i det samme lampeudtag og det forhindre du jo på en fin måde her.
De lovede billeder, ikke af bedste kvalitet. 🙂
Bordet er også noget der er i processen til noget bedre.. 😉
Mangler lige kabel bakker, så de kabler kan kommer op at hænge..
De lovede billeder, ikke af bedste kvalitet. 🙂
Bordet er også noget der er i processen til noget bedre.. 😉
Mangler lige kabel bakker, så de kabler kan kommer op at hænge..
Nej det har du da ret i,,,,, Faktisk så dårlig kvalitet at jeg slet ikke kan se dem... 😛 🤣 🤣
Hvorfor har du lavet så meget så overlængde på ledningerne?
#28/29
Undskyld, men det er en stor omgang vrøvl uden sammenhæng eller mening. Hvordan giver varm hvid flest Kelvin?
#33 Kabelbakker som man kan gemme kabler i, eller er det limlister der er tale om?