#1 + #2
Noctua har jeg aldrig rigtig haft en fidus til, men det kan selvfølgelig være at jeg skal til at genoverveje. Jeg tror mest at det er fordi jeg ikke er overbevist om deres effektivitet når jeg kigger på designet af deres blæsere
Aerocool DS er ikke en mulighed da de "kun" er 3 pins, og jeg som sagt gerne ville bruge PWM fans.
#3 + #5
Jeg kan ikke helt lure om Phobya's version af "Blacknoise eLoop" er en ukorant knockoff som man ikke kan stole på. Ellers er den lækker nok (og passer i farveskemaet!) og det var også Noiseblockers jeg selv havde i tankerne.
Hvad er folks tanker og meninger om Corsairs static pressure serie?? Grunden til at jeg gerne vil høre om Corsair er at de i mine øjne er et super veletableret firma, som laver solide produkter og har en fantastisk RMA service, så jeg nyder at handle med dem.
Og hvad med Cougar Vortex?? Eller er det bare HELT skrammel?
EDIT: Hvad med Silverstone's Airpenetrator serie? De ser super lovende ud, men om de er gode til en radiator ved jeg ikke.
Jeg kan ikke lade være med at tænke at hele dether fan/køling halløj er lidt et religions spørgsmål.
Bitfenix blæsere skal du holde dig langt væk fra har selv haft BitFenix Spectre PRO og Spectre og de er noget junk de flytter mere eller mindre ikke noget luft
Men de lyser flot! 😀
Jeg har faktisk en mailkorrespondance igang med en fyr fra BlackNoise som har lovet at sende nogle fans til mig - no idea why, men han er mega flink.