Ny Bruger
Tilføjet: 08-09-2014 17:03:30
Svar/Indlæg:
5/1
Hej HWT brugere!
Jeg befinder mig i et stort problem.
Der er opstået striber på min bærbar skærm, jeg har ren gjort maskinen op til flere gange, tjekket dvs. kabler, indmad, om alt skulle være i orden, ingenting at se!
En ven anbefaler at jeg genopretter noget der hedder BIOS, hvilket jeg ikke har forstand på. (Kan det anbefaledes?)
I tilfældet af at genopretningen med den såkaldte BIOS ikke virker på mine striber, hvor finder jeg så et nyt!? jeg har kigget på nette, og søgt under NVIDIA GTX 560M / 1,5GB GDDR5, men kan ikke finde nogen steder man kan købe et grafikkort.
kan det evt erstattes af en nyere? måske bedre? uden at bruge allllllllt for mange penge på opdateringer?
#4 Kan det være, men kan også være det køre de næste mange år. 😳 I tilfælde du skal have nyt, hvorfor så kigge efter sådan et gammelt kort?? Self kan det erstattes af et nyere, men hvad er ikke for mange penge for dig..?? 😀
Ny Bruger
Tilføjet: 08-09-2014 17:32:15
Svar/Indlæg:
5/1
Okay, har du erfaring med ovn tricket?
3000 kr mere vil jeg ikke bruge. hvordan ved jeg hvilket grafikkort vil passe i min maskine? og hvilket kort ville kunne virke samme med de andre ting i pcen?
Ahhh havde ikke lige set det er en bærbar du sidder med.. 😳 Så det er nok en anden der skal vejlede dig... Bærbare og udskiftning af hardware, er ikke så glade for hinanden.... :no: 🤣 🤣
Ny Bruger
Tilføjet: 08-09-2014 19:39:34
Svar/Indlæg:
5/1
Tak, men leder nu mere efter en forhandler i Danmark, men som min frygt er lige bekræftet så, kan ingen i Danmark bestille nye kort hjem til en MSI bærbar, kun et sted i Sverige, kan rep, og det koster.
Er du helt hundrede på det er grafik kortet? ... (inden du begynder på en masse ovnfis, det er rimeligt drastisk når du ikke engang er helt sikker i hvad du gør)
Streger på skærmene af laptops er som regel på grund af et træt og slidt skærmkabel, eller strømkabel til skærmen.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Bonghætte d. 08-09-2014 22:17:17.