jo men jeg bliver bare forvirret når jeg ser hvor glad folk er for at give extra penge for noget der yder dårligere.
det er bare træls når man så vil sælge et R9 290 så er det åbentbart 10 gange mere spændene og give 2500+ for et gammelt 780 kort.
Jeg ville aldrig købe Radeon kort.
Ved simpelthen for lidt om dem, og har KUN haft bøvl med deres drivere.
Jeg er ikke nvidia-fanboy men det er det eneste alternativ i gfx-kort verdenen for mig.
Jeg mindes kun tre nvidia drivere, der har gjort tingene sure for mig. Den første var Detonator2 5.22 diverse spil crash, den anden var Forceware 256.et-eller-andet den fik windows 7 til at gå i slow motion, senest var Forceware 306.23 hvor dynamic clock mode virkede af H* til på mine GTX 670 kort.
Gør min hver gang jeg spiller nogle bestemme spil - har prøvet med og uden pc gør det hver gang
Gør min hver gang jeg spiller nogle bestemme spil - har prøvet med og uden pc gør det hver gang
Tror du skal prøve at helt 100% afinstallere driveren og så rense med ccleaner og så geninstallere
http://www.guru3d.com/files-de...
Kan ikke påstå jeg har haft driver problemer gtx 550 ti,gtx 560,gtx 660 hd 7970 ghz,gtx 770 og gtx 780