Kan man få OneDrive til at gemme automatisk i win7?

Software d.  10. september. 2014, skrevet af Polle68
Vist: 1656 gange.

Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
10-09-2014 20:26:31
Svar/Indlæg:
983/167
Kan man få OneDrive til at gemme automatisk i win7 evt hvordan ?
jmose
 
Moderator
Tilføjet:
10-09-2014 20:39:07
Svar/Indlæg:
3863/538
Er det ikke bare at installere OneDrive på din pc, så den synkronisere?

http://windows.microsoft.com/d... =other


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
10-09-2014 22:39:27
Svar/Indlæg:
983/167
Hvis jeg smider noget i min dokument mappe, kommer det ikke over i min onedrive automatisk. Det skulle ellers være sat op til det. Hvad gør jeg forkert ?


@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
10-09-2014 23:51:41
Svar/Indlæg:
4033/364
du har sikkert ikke sat den til at synce dokumenter.. har du ikke også en mappe der hedder SkyDrive / onedrive?


Anonym2022101719019
 
Nørd
Tilføjet:
11-09-2014 15:49:47
Svar/Indlæg:
26/3
Jeg har på min Win 8.1 bare redirected hele min "Dokumenter" mappe til Onedrive. Det virker også på Win7
Prøv det :)

Link:
http://windows.microsoft.com/e... =windows-7