dayz fun

Diverse d.  11. september. 2014, skrevet af johbesmp
Vist: 850 gange.

johbesmp

Ny Bruger
Tilføjet:
11-09-2014 22:48:10
Svar/Indlæg:
1/1
kære hwt.dk

har fundet den sjoveste dayz video

http://www.dayztv.com/video/da...

enjoy
malkin

Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2014 10:09:32
Svar/Indlæg:
1118/24
Det er stadig ikke sjovt, lige meget hvor tit du smider det op i forskellige fora.
Er det drømmen om at blive berømt youtuber du udlever p.t.? Så mangler dine videoer indhold.
Jeg har set den før, da du fik det til at lyde som om det var noget sjovt og unikt du havde lavet. Men det er langtrukkent, uden nogen form for højdepunkter og barnligt i din form for at spille stor over for een som ikke kan yde modstand. Du udstiller dig selv som en person man ikke har lyst til at støtte op omkring, og hvis du gerne vil være som f.eks. FrankieOnPC, så bliver du nødt til at skabe indhold som er unikt og spændende, men også som en person som folk syntes om.
Så hvis du vil være en Bandit type, så lav nogle fede holdups, ambushes, fælder eller andet, som kræver skills. Istedet for det her hvor du udstiller dig selv som spiller uden evner eller mod.

johbesmp

Ny Bruger
Tilføjet:
12-09-2014 12:50:35
Svar/Indlæg:
1/1
dette er min først post herinde.

jeg har ikke selv lavet videoen, jeg syntes bare det er en sjov video.

hvis du hellere vil se frankies videoer så gør det.

der er ingen der tvinger dig til at se denne video.

er meget overrasket over at du vælger at gå helt ud i havnen over en video.

syntes du ikke den er god så se noget andet.

dayz: dayz hardcore mode spilles ofte af folk der spiller meget dayz, det sker ofte at folk skyder uden at snakke sammen og det er ofte der er squads der camper områder i nordvest da det stort set kun er endgame spillere og folk der søger squadbattles. det er normal viden at på military bases og airfields er folk ikke venlige.

hvis du kun vil se videoer hvor man hunter bandits eller giver freshies mad så gør det. men er det ikke lidt over kill at gå i selvsving over en video er der blevet delt?

ps. det er jo ikke en is henrettelse.

- nobody was hurt during playing dayz.

ABC666

Superbruger
Tilføjet:
13-09-2014 13:31:08
Svar/Indlæg:
6/0
Var ikke en gang klar over den video var postet her ! :)

#Malkin du går da helt i selvsving 🤣

Fyger omkring dig med beskyldninger og jeg ved ikke hvad. Hvis du kender Dayz og har set de forskellige slags optagelse, forskellige slags henrettelser osv så får du sgu travlt med at komme med personlige angreb på tusinder af mennesker.

Se f.eks den her, den er lige noget for dig :P
https://www.youtube.com/watch?...
3:14

Jeg tænker at du måske har svært ved at kende forskel på når du kigger ud af vinduet og så på din monitor 🤣

Det er ET SPIL, Dayz er ikke the Sims eller hvad du ellers sidder og spiller 😀

Ha' en dejlig dag, kys og kram fra mig :)

Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af ABC666 d. 13-09-2014 13:33:59.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2014 14:12:20
Svar/Indlæg:
7765/230
Begge videoer er røvsyge...imo :yes:
#2... ❤ ❤ 🤣 🤣