Overclocker
Tilføjet:
14-09-2014 17:51:22
Svar/Indlæg:
65/8
Jeg sidder på et lækkert system som har kørt mere eller mindre upåklageligt de sidste 2 år: (Se Profil-system)
Dejlig OC, lækker køling og et lidt for larmende kabinet uden støvfiltre.
Nu har jeg så anskaffet mig et "nyt" dejligt lækkert Raven RV03-W Kabinet, som jeg så har flyttet hele mit system over i og BUM -> BOOT-LOOP...
Jeg har prøvet ALT muligt, jeg har tjekket alle stik, kabler, jumpers, diske og lign. stadig intet... har clearet Cmos, stadig intet.... og hvis jeg i ny og næø er heldig, så vil den godt starte op, men den fryser på et givent tidspunkt indenfor 30 min, ELLER hvis jeg sætter/fjerne USB-stik.
Nu har jeg prøvet at skille hele sytemet fra hinanden igen, givet processoren ny kølepasta, sat alt i, som var det et helt nyt system... stadig intet.. infinite boot-loop.
Jeg har læst lidt rundtomkring, og fundet ud af at hvis jeg fjerne alle ram-sticks på nær 1, vil den godt køre. og ganske rigtigt... men kan ikke overleve på 1GB ram... er der nogle der kan hjælpe?!?!
(har også kørt stock-clocks og oc, og har prøvet at rette ram-speeds til fast, og auto, ingen forskel)
Det skal lige siges til sidst:
4 Ramklodser (16gb); Boot-Loop
3 Ramklodser (12Gb); Starter, men fryser
2 Ramklodser (8Gb) ; -II-
1 Ramklods (4Gb); Kører...