Har selv en Dell Inspiron 7537 som jeg synes er ganske udemærket, den har dog ikke lys i tasterne men den har et dedikeret GF750 grafikkort med DDR5 ram og er rimelig billig
#2 du kan bare vælge at putte en SSD i, da man godt kan konfigurere computeren på hjemmesiden inden man køber. med i5+ 256gb SSD er man stadig under 10.000kr.
Jeg kan sige god for lenovo, hvis du ikke køber for billigt. Det er kram, med lækkert tastatur.
Hold dig for guds skyld væk fra hp, de er notoriske for at at have dårlige køleløsninger, skrøbelige keyboards og præinstalleret med alt muligt unødvendigt crap.
Så hellere gå Asus hvis det skal være lidt mere budget.
Men jeg kan ikke understrege nok hvor glad jeg har været for investeringen af min thinkpad. Den er så optimeret til 3d renderinger og blev lidt dyr, men jeg havde et højt budget og krav.
Så vidt jeg ved har den samme touchpad som sin storebror T540p. Og jeg skilte mig af med min, da den simpelthen var elendig. Alt andet var perfekt på den. Havde der været dedikeret knapper til trackpoint´en havde det været i orden, men den har den ikke.
Jeg fik nok efter et par måneder, solgte den og skiftede til Mac (igen).
Lenovo hele vejen. Har haft adskillige som arbejdscomputer, og de er gennemgående rigtig gode.
Helt sikkert. Men efter T420/520 har de smidt et andet tastatur på, og på T440/540 er der også kommet en anden touchpad. Jeg har stadig en T61 med det klassiske tastatur, som ikke bliver meget bedre.
Min Lenovo W520 er blevet brugt meget flittigt hver dag gennem to år og seneste år kun lejlighedsvist. Den fremstår næsten stadig som ny og kører helt perfekt. Jeg synes kvaliteten virker så overbevisende, at andre maskiner virker billige. Jeg bryder mig dog ikke om, at de har monteret numpad på de nye maskiner, men det er fordi tastaturet så bliver rykket til venstre, men det er vel en smagssag.
Lenovo i T/W-serien holder hele vejen, også selvom de ikke er så slanke i designet.
#15 Det betyder blot at når computeren kører på cpu´ens gpu, bruger den mindre strøm. Det er effektivt når du kører på batteri. Den styrer det selv ret gnidningsfrit, du har dog også mulig for at aktivere det andet kort, selvom det ikke er noget jeg har gjort brug af nogensinde. Begge kort bliver ikke brugt samtidigt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af malkin d. 17-09-2014 11:00:29.