Har et Panasonic P50VT50 fra 2012 og der er ingen burn-in overhovedet, så imo er plasma ganske fint og kanon billede.
Har et Panasonic P50VT50 fra 2012 og der er ingen burn-in overhovedet, så imo er plasma ganske fint og kanon billede.
Det var der heller ikke i mit de første par år. Men nu hvor det er 7år gammelt, så skal jeg bare lade windows stå på i 2mins, så kan du tydligt se start bar.
Hvis man køber det for at smide det ud efter 3 til 4år, ingen problem, men køber man det for at bruge de næste 5 til 10år, så er plasma ikke det jeg ville råde.
Det var der heller ikke i mit de første par år. Men nu hvor det er 7år gammelt, så skal jeg bare lade windows stå på i 2mins, så kan du tydligt se start bar.
Hvis man køber det for at smide det ud efter 3 til 4år, ingen problem, men køber man det for at bruge de næste 5 til 10år, så er plasma ikke det jeg ville råde.
Nu er det jo ikke sikkert du kan sammenligne et 7 år gaamelt plasma med et nyt 2014 model.
Det er jo løbende forbedret.
Mange tak for svar, jeg køber den i morgen.
Det er virkelig et problem pga den nye sofa som jeg købte.
Den får mit LG 47" ser ud som en 32" 😕
Min 50" plasma er også blevet for lille, næste gang er det mindst 65". men om man kan få så store plasma til den tid er så en anden sag, har altid haft plasma og er ret sikker på jeg får svært ved at skifte til lcd/led. Har altid syntes lcd virker "kunstigt" i billedet og at billedkvaliteten i det hele taget ikke matcher et plasma.