Graffikkort problem?

Grafikkort d.  17. september. 2014, skrevet af Kimiox
Vist: 1614 gange.

Kimiox

Superbruger
Tilføjet:
17-09-2014 17:56:54
Svar/Indlæg:
5/5
hey alle.

Har fået et problem som er opstået her for 3 dage siden.

når jeg klikker på iconer eller åbner sider op på min computer viser den noget meget mystiks..

som i kan se på billederne viser den nogle sorte firkanter eller også er der nogle iconer der mangler osv...

http://share.pho.to/7BXo3

min spørgsmål er så.. hvad kan dette skyldes? er det graffikkortet der laver ged eller er det noget andet der er skyld i dette...

Der er Tale om et EVGA 660TI FTW kort som er ca 1.5år gammel og aldrig overclocket, alle driver er opdateret til graffikkortet, og som sagt dette problem viste sig for første gang for 3 dage siden, der har ikke været problemer før det.

Indtil videre har jeg ikke bemærket noget i spil, dog har jeg også kun spillet CSGO den sidste uge..

håber der er nogle der er kloge på dette område og haren ide om hvad det kan skyldes...

EDIT : skal siges nogle af billederne er taget med folie på mobilen da den er helt ny så de først 3 billeder er skidt:(

det billed med hvor der er helt hvid med sorte firkanter er når jeg åbner internet side op..

Har lige bemærket at jeg tabér ud af CSGO til windows kommer der også nogle felter på skærmen... dog ikke hver gang..

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Kimiox d. 17-09-2014 17:57:18.
loopdk

Superbruger
Tilføjet:
17-09-2014 20:06:30
Svar/Indlæg:
1351/206
Jeg ville hente driverremoveren fra 3dguru og starte forfra..

mens det er i gang ville jeg lige rengøre maskinen med trykluft..

Virker det ikke så 😢

Confidenze

Overclocker
Tilføjet:
18-09-2014 09:07:26
Svar/Indlæg:
217/59
Jeg ville prøve nogle af disse ting:

¤ Rengør forsigtigt GFX kort (og resten af PC for den sags skyld)
¤ Geninstallere GFX drivere
¤ Prøv med et andet GFX-kort (for at finde ud af hvor fejlen er)
¤ Geninstallere OS (sidste løsning)
¤ spørge ECGA om det er et kendt problem på modellen

Pierre3400

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2014 09:18:54
Svar/Indlæg:
1599/100
Jeg har set ligne fra et 6870 jeg havde. Det havde boet i et støvet ryger hjem, og havde simplehen kørt så varmt at det langsomt var brændt af.

dMITIj

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2014 09:23:47
Svar/Indlæg:
1864/156
Kan du ikke udfylde din profil så vi har mulighed for at set hvad din PC består af?

Start med at gøre din PC ren for støv osv.

Personligt ville jeg der efter hente alle nye divere og ligge dem på en USB pen og så formatere.
Så installere: chipset, gfx, lyd, lan og så ellers opdatere fra Windows update. Med mindre du har andet der har godt af "den rigtige driver" inde Windows update.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af dMITIj d. 18-09-2014 09:25:15.