Overvejer lidt at køber 2 controller(gerne wireless) til PC til diverse spil, men er lidt i tvivl om hvilke man skal vælge. Har ingen erfaring på området, så hvis nogle kunne byde ind med deres erfaring, om valg og hvorfor, kunne det være lækkert!
Kan du bruge xbox controllere ? De skulle bare virke ud af æsken. Jeg har en sony dualshock 3, det virker med nogle kina drivere, men det er så absolut ikke en optimal løsning.
Den her løsning er rigtigt god. Kan dog ikke sige noget om de kinarecievere, da jeg har en original Microsoft (de er ikke til at støve op længere...).
Langt de fleste spil med controllersupport virker uden indstillinger overhovedet med en X360 controller.
Du KAN også vente en måned eller to, så kommer Xbox One controlleren i ren PC udgave. 🙂
Edit: og hvis jeg lige må indskyde: Recieveren til trådløs X360 controller virker med op til 4 controllere på éen gang. Den fungerer fantastisk i stuen, med Steam Big Picture. 😲 - Har haft den reciever i 2+ år, men fandt først ud af det her for en måned siden... Så meget spildt potentiale.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Bonghætte d. 17-09-2014 23:17:06.
Hvis man kan leve med ledning, sælger gamestop xbox 360 controllere til 150kr. De er lavet med tilladelse fra Microsoft, så det er så tæt på den ægte vare som muligt.
Bruger
Tilføjet: 22-11-2014 12:06:58
Svar/Indlæg:
32/13
Kan den original driver fra Microsoft bruges til den dongel som tidligere nævnt?? Har lige modtaget en dongel magen til fra UK med driver cd'en var i stykker...