#1 Der er kun en mulighed og det er at få bygget et setup, som understøtter "PCI-Express passthrough", så kan man tilknytte (og dedikere) sit grafikkort direkte til den virtuelle maskine.
#0 1: Ikke rigtig noget til dit behov.
2: Alt er med som standard bundle i de pakker du har valgt.
3: Det skal du slet ikke spekulere i 🙂
I forhold til at lave en HTPC, har du overvejet at lave en mere dedikeret media server som du så kan streame fra, eksempelvis til en Chromecast?
Eksempel:
Du installere Plex Media Server som vil være din media server hvor dine film ligge på, du vil have mulighed for at kunne se Youtube, streame fra DR mm.
Så har du din klient, hvilket vil være dit TV med en Chromecast påmonteret hvor dine film vil blive streamet til og du vil bruge din mobil som fjernbetjening med en Plex klient installeret på, som starter og stopper din afspilning.
Når filmen først er i gang, har du ikke brug for din telefon mere da filmen blive streamet fra din Plex Media Server direkte til din Chromecast.
Anden løsning kunne være en fil server som streamer til en Western Digital WD TV Live som er tilkoblet dit TV.
Eksempel:
Windows 8.1 er din fil server (blot for at holde det meget simpelt), hvor du har delt nogle mapper med dine film. Fra din Western Digital WD TV Live tilknytter du så dine delte foldere fra din fil server og streame igen, direkte fra din fil server til dit TV.
Dette er blot nogle eksempler på hvordan et moderne "hjemme-streaming-media-center" kunne se ud. Begge dele har fordele og ulemper som så meget andet.
Kører selv med den første løsning, hvor jeg streamer til min mobil over 3G, hjemme fra mine forældre på deres internet og hjemme ved mig selv, via wifi.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gammelgaard_mink d. 18-09-2014 08:26:10.