De har intet på menuen som er af en kvalitet jeg vil betale for.
Men opfordrer da andre til boycut, grundet denne sag. Ham Palle er simpelthen bare for dum at høre på. Han fortryder ikke. Haha, selvfølgelig gør han det.
Lad mig lige høre hvad de har patent på tak.
De har intet på menuen som er af en kvalitet jeg vil betale for.
Men opfordrer da andre til boycut, grundet denne sag. Ham Palle er simpelthen bare for dum at høre på. Han fortryder ikke. Haha, selvfølgelig gør han det.
Lad mig lige høre hvad de har patent på tak.
Tænk at en højesteretsdommer kan beskytte en helt almindeligt efternavn.
Det er forkasteligt.
Synes det er fint nok at Jensens Bøfhus kommer til at betale MANGE penge for denne sag. Hvis man er så dum at man kan beslutte at det er en god sag at køre, på trodt af at man har tabt den en gang. Samtidig med at selv en pige på 15 år kan forudse det der skete.
Det viser meget godt hvor uintelligent Palle og hans bestyrelse er og hvor gode deres advokater er til at overtale dem.
Jamen hvorfor blive ved, når man har tabt i retten en gang, skal jeg fortælle dig det eller kan du selv regne det ud?
Det er for at statuere et eksempel. Meget typisk "David vs. Goliat" søgsmål. Det har intet med janteloven at gøre.
Til jer som vil boykotte på baggrund af dommen, har jeg bare et enkelt lille spørgsmål:
Hvornår er man lille nok til at skide på lovgivningen?
...vil væde med at hvis det var den anden vej rundt, altså den lille fiske restaurant som havde lagt sag an mod bøfhuset for at krænke deres navn, og dermed vundet, havde folk klappet i deres små hænder over at stor-kapitalen havde fået en over næsen 🤡
Loven er som den nu engang er, og den skal alle overholde. Uanset størrelse.
Om loven så er rimelig, er en anden sag, men det skal sku'da ikke gå ud over bøfhuset. -det må være politikkerne som skal have de tæv!
Ja heldigvis næsten frit land vi lever i. så self må du spise der hvis du har lyst
Til jer som vil boykotte på baggrund af dommen, har jeg bare et enkelt lille spørgsmål:
Hvornår er man lille nok til at skide på lovgivningen?
...vil væde med at hvis det var den anden vej rundt, altså den lille fiske restaurant som havde lagt sag an mod bøfhuset for at krænke deres navn, og dermed vundet, havde folk klappet i deres små hænder over at stor-kapitalen havde fået en over næsen 🤡
Loven er som den nu engang er, og den skal alle overholde. Uanset størrelse.
Om loven så er rimelig, er en anden sag, men det skal sku'da ikke gå ud over bøfhuset. -det må være politikkerne som skal have de tæv!
for mig har det intet med stor mod lille at gøre. men de har tabt flere gange og kører den så langt. de beskytter ikke deres varemærke når de "gir lov" til at en i randers må hedde jensens pølse og bøfhus. derudover siger palle at jacob godt må kalde hans firma jensens fiskereturent i sæby bare ikke andre steder. DET ER JO BARE TIL GRIN. det er da slet ikke noget han skal bestemme. og vil vædde med at det er venskaber og kontakter som har gjort de har vundet i højesteret. de tabte de andre steder de har haft "duellen". blir spændende hvad de gør ved et andet spisested som hedder jensens mad.
derudover vil jeg sige at jeg ville ikke have et problem med de beskytter varemærket. HVIS DET VAR ET. jensen er det meste alm danske navn. det kan man sku ikk bruge som varemærke. de vil kunne tage jensens bøfhus som varemærke så ingen kunne kalde sig jensens bøfhus århus eller sådan noget. men at kræve jensens som varemærke er for latterligt. som skrevet før. forstår hvis det er et ord de selv finder på. som feks google endomondo, jubii yahoo og lign. så kan man begynde at snakke.. for self skal store virksomheder have lov at beskytte deres varemærke.
http://tokekruse.dk/medierne-k... lige for og kaste noget lys over sagen, for så mange andre, så var JEG også misinformeret, takke være medier, og facebuck
http://tokekruse.dk/medierne-k... lige for og kaste noget lys over sagen, for så mange andre, så var JEG også misinformeret, takke være medier, og facebuck
Fejlinformeret eller ej....JB er stadig noget bæ... :yes:
Boykotter intet men kommer der kun et par gange om året. Deres kartofler og kød er ganske fint. Dog er jeg mere til Bones , ægte kro mad og ting i den dur.
#58 hvilken baggrund er det, den du hørte fra medierne, eller den som jeg postede lidt højere oppe?