Medfølger der en adapter/omformer så man kan tilslutte HDMI?
Det mini hdmi og surt med mini display. Mere om der er adapter med. ;)
Se på mit profil billede, der hvor kabler går i, er enden/røven. 😀 der er riller så blower fan kan suge luft ind der og smide det ud a fronten hvor dvi port sidder osv. Forstår du nu? 🤣
Flot. Hvad siger wattmåleren? 🙂
Medfølger der en adapter/omformer så man kan tilslutte HDMI?
Det mini hdmi og surt med mini display. Mere om der er adapter med. ;)
Der er kun en DVI->VGA converter med (også derfor kortet er billigt, der er kun DVD med drivers og en manual og så DVi-VGA dongle)
Se på mit profil billede, der hvor kabler går i, er enden/røven. 😀 der er riller så blower fan kan suge luft ind der og smide det ud a fronten hvor dvi port sidder osv. Forstår du nu? 🤣
På det andet sidste billede kan du se at de er lidt åben bag til, så en blæser bag ved her kan hjælpe radialblæseren med at hive luft ind.
Flot. Hvad siger wattmåleren? 🙂
Den er faldet fra 893watt til 514watt under en 3Dmark FireStrike Extreme benchmark.... I-AM-NOT-KIDDING ! 😲
Som altid, lækkert setup 😉
Skal du ikke have lidt mere smæk på din CPU?
Morten val her inde fra score ca. 6000 højre end dig (samlet set) i feks. Vantage og det er med 2x 780ti og det ser ud til at være pga CPU OC
Fedt setup!
Nu må vi se hvor længe der går før du skifter dem ud med 3x 980 🤣
Hvordan kan det være du ikke score højere i FS Extreme?
Jeg scorer næsten det samme med mine 2 x 780 Ti, troede de lå tæt op ad 780 Ti - er det fordi FS ikke skalerer godt nok på 3 kort?
En anden ting.
Anbefaler du 3 af dine 970 kort, frem for de 2 x 980 jeg får ind ad døren i dag?
Tror det bliver noget rod med mit Sabertooth X79 kort nemlig.
Men gider jo ikke betaler mere for dårligere performance.
Grunden til stok kølet gfx ??