Min tank: Grunden til at det kun er coolerkit der er i DK, er at folk fandt ud af at det enten var billigere, eller hurtigere og bestille fra andre steder. Som f.eks tyskland, eller england, hvilket så gik ud over de mindre/danske sider/steder. Kan da huske både coolbits(var det ikke det den hed?), og studiedata hvor man kunne købe dele til vandkøling fra.
#5 I nogen tilfælde er der ca intet, eller meget lidt og spare ved og købe fra andre sider. Hvilket er grunden til at man handler hos coolerkit. Plus man er med til og støtte en dansk butik
De er forhandler af vandkølning, og hvem ved måske har de nogle ok priser, eller et andet udvalg.
Jeg ved det ikke, jeg har ikkeselv set på deres priser.
Man kan vel købe ind, hvor at man har lyst til. Nu lever vi jo ikke i en diktatur stat hvor at man udelukkende er tvunget til at købe hos en forhandler.
Og jeg har på intet tidspunkt skrevet at man ikke må handle andre steder, jeg spørger bare hvad coolgames, en butik hvor man primært køber spil, har med at gøre i en tråd, som desuden er en måned gammel
nu er det heller ikke coolgames, men coolgamers.dk der spørges til. Hvis du kikker på deres side, er det da primært køling og modding de har med at gøre.
Det er måske et spørgsmål, som at du bør stille dem.
Men hvis at du ser på deres "udvalg", så sælger de umiddelbart ikke Spil.
Navnet er også Coolgamers og ikke Coolgames. De har et RS til sidst. Men jeg kan da godt se at navnet er forvirrende, havde ikke lige tænkt på Coolgames.