Det kommer an på hvad dit behov er. Hvis du har behov for et lille strømbesparende system uden ekstra grafikkort, så kommer du faktisk langt med den indbyggede GPU.
Du skal passe meget på med denne CPU da den godt kan brænde dit bundkort af på grund af alt den strøm den skal have 🙂 Kiggede selv på den her for noget tid siden og har læst mig frem til at det enlig kun er en Fx-8000 serie med standart overclock sat på den. Den er mest henblik på folk som vil overclock den endnu mere. Der er nemlig ikke andet end Ghz og strømforbrug fra 8000 til 9000 serien så jeg har selv købt 8000 serien efter jeg fandt ud af det. PS. mere strømforbrug laver mere varme så du skal have en storkøler for at holde en koldt.
Alt for dyrt i forhold til ydelsen. Til den pris havde jeg snuppet en lille billig model og clocket den. Og ellers havde jeg købt et brugt s1155 /1150 bundkort samt cpu, det er langt hurtigere og bruger mindre strøm.
220W.. haha.. det er jo komplet latterligt. Hvorfor ikke en 8320, den kan clockes pænt - men igen; AMD er godt nok bagud mht. strømforbrug ifht. Intel.