Valg af internet udbyder + viaplay

Diverse d.  30. september. 2014, skrevet af Lord_Shiva
Vist: 3230 gange.

Lord_Shiva

Superbruger
Tilføjet:
30-09-2014 18:34:28
Svar/Indlæg:
63/9
Hej allesammen,

Jeg har valgt at opsige mit abonnement hos Yousee (kabeltv + internet) med udgangen af oktober. Jeg har lige fået et Telmore Play som mobil abonnement og har et Netflix abonnement kørende også. Så mit TV forbrug har været nul siden.
Nu vil gerne have et Viaplay abonnement (den store), så jeg godt kan se formel 1. Men, den koster 229kr om måneden. Så jeg tænker, om der er nogen der har set et samlet tilbud på noget adsl+viaplay ala Telmore Play?

Ellers, er der nogen der har nogen gode råd til en min 40/10 adsl? Jeg bor i Kbh K.

Mvh
Lord_Shiva
Dennis

Overclocker
Tilføjet:
30-09-2014 18:37:25
Svar/Indlæg:
209/4
Jeg er glad nok for Fullrate (efter jeg fik ny router, vel at mærke). Deres TV løsninger har dog ikke Viaplay så vidt jeg ved.

Helt klart Waoo! hvis du kan få det. Eller det hedder vidst nok Stofa nu? I forget.

M.Thomsen

Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2014 18:54:11
Svar/Indlæg:
4112/53
Få fat i fiber net, der er flere forskellige udbydere, alt efter hvor henne i stor-kbh du bor.
Fullrate har jeg også haft, men det er en blandet velsignelse.

Har du overvejet at få internet via mobil-abonnement?

mooboo

Superbruger
Tilføjet:
30-09-2014 20:05:22
Svar/Indlæg:
606/20
Fiber hvis du kan få det, ellers fullrate. Har haft brug for support 3 gange i løbet af 6 år, og det har altid været gode til at hjælpe eller løse problemet.

soedfyr12

Nørd
Tilføjet:
30-09-2014 22:42:15
Svar/Indlæg:
159/58
Jeg har tidligere haft viaplay, den store pakke du nævner. Det fortrød jeg lynhurtigt, jeg streamede live sport, elendig kvalitet.
Syntes generelt det er et problem med viaplay, de er ikke lige så gode i billedet som netflix og deres super HD

Lord_Shiva

Superbruger
Tilføjet:
03-10-2014 14:35:28
Svar/Indlæg:
63/9
Jeg har desværre ikke mulighed for fiber, jeg bor i Kbh K - tæt på Kongens have i en lejet lejlighed.

Jeg har kun mulighed for Yousee eller ADSL via telefonstikket.
Pt. har jeg opsagt alt mit Yousee til ultimo denne måned, og vil egentlig ikke have det igen lige foreløbig.

Jeg er godt klar over, at Viaplay har en halvdårlig kvalitet, og det lever jeg fint med, når mit forbrug alligevel ikke er større. Hvis jeg skal se noget ordentligt, så har jeg en top-kvalitets blueray afspiller jeg bruger til det.

Via mobilabonnement har jeg overvejet, da jeg har rigtig god forbindelse. Problemet er bare, at jeg vil streame alt mit TV (film) igennem internet og så vil jeg ramme grænserne for hurtigt på måneden.

Det jeg ønsker, er egentlig en løsning ala Telmore Play, bare med ADSL hvor jeg får Viaplay med i købet. Det findes vist bare ikke som jeg ser det ☹ Ellers skal jeg have TV-kanaler og alt muligt andet gøgl med i købet, det gider jeg ikke.

Hampen

Superbruger
Tilføjet:
03-10-2014 14:43:29
Svar/Indlæg:
278/42
Jeg har også haft Viaplay og var godt nok selv skuffet, især fordi at jeg allerede har Netflix og er vant til deres performance standard.

Viaplay har også modtaget mange klager omkring større sportsarrangementer og kampe, da deres servere ikke kan leverer et stabilt produkt.