Ahr komplett er godt nok nogle af de dyreste e-tailere på markedet, specielt med de fragt priser.
Tjae. Det betyder mere for mig at jeg har alle mine ordre samlet ét sted, og ikke skal bekymre mig om at skulle kæmpe med om retten til at få byttet et produkt, end det gør at spare en 50-100 kroner i ny og næ.
#17 Du lyder jo lidt som et særtilfælde.. 😴
Kan ikke se hvorfor folk ikke kan finde ud af edbpriser, det er da klart den bedste side til at danne overblik over priser imo.
Vælg en kategori, sæt dine kriterier og søg - hvor svært kan det være ? At den så ikke køre lige hurtig altid er en anden sag.
Synes det er mærkeligt at folk skriver de bare bruger en eller to forhandlere - JA, det er da fint og flot. Men de to forhandlere kan jo på ingen måde erstatte Edbpriser, for de viser ikke hvilke priser de andre forhandlere har.
EDBpriser er sgu da meget god. Om ikke andet så til lidt let sammenligning. Specielt når der er "Superweekend" og de berømte "Timesalg"
Jeg tror skisme jeg har brugt EDBpriser og deres søster sider, siden engang i 90"erne.
Det er godt nok de færreste pc-bruger der bruger 75.000,-
Tror mit budget ligger på 3-6000,- per år