Hvad for en PSU er det præcis FSP laver et hav af modeller og nogle af dem er skod så det er slet ikke sikkert den du har kan klare i nærheden af 800 watt.
Nej jeg mistænker naturligvis PSU for at være for lille.. Jeg har intet gjort i bios ! OG har ikke reset den either .. men altså dent kan jeg jo ikke når jeg ikke kan starte op hehe 😲
Din PSU er ikke for lille problemet er den er multi rail så du har sikkert sat for meget til den samme rail så OCP slår til og slukker for din PSU for at beskytte den.
Eneste FSP modeller der har en 800 watt udgave er EVEREST 80PLUS / EVEREST 85PLUS / EVEREST / EPSILON 85Plus / og EPSILON 80Plus
De har alle sammen 4 12v rail der siger 20 / 25 / 20 / 25 amp
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af shilka d. 02-10-2014 21:39:46.
Så vi snakker om at de kabler der sidder i .. (modulær) oppebære for stort arbejde pr, stk?
Har ikke noget og gøre med kabler som sådan og det er ikke nemt og forklare dig hvad all den snak går ud på.
Du kan muligvis løse dit problem hvis du ikke sætter for meget til den samme rail så prøv og byt rundt på kabler, hvis det ikke hjælper så køb en single 12v rail PSU i stedet for er sgu meget nemmere.
#15 Du bruger en6-4 pin + 24 til dit bundkort ikke? Du kan ikke slutte dit andet gfx til den samme 12v som du allerede bruger til din omformer. Det skal et ekstra 12v til. PSU har normalt mindst 2x3, hvis du ved hvad jeg mener.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af immortaldk d. 02-10-2014 22:09:26.
Ser desværre ikke ud til den er på lager nogle steder, du kan vælge 850 watt udgaven hvis du ikke gider vente på 750 watt udgaven kommer på lager men den koster lidt mere
Nå men efter at have prøvet diverse ekstra kabler sat på, plus diverse andre forsøg fyrede jeg dags dato min PSU og ansatte en ny RM850 Corsair .. satte det hele i og så startede den op uden bøvl. Tak for hjælpen gutter .. 🙂