iPhone 6 - glaskant?

Apple d.  03. oktober. 2014, skrevet af Whatever4ever
Vist: 1162 gange.

Whatever4ever
 
Superbruger
Tilføjet:
03-10-2014 16:20:59
Svar/Indlæg:
415/86
Hey

Lige høre andre med en iPhone 6 ift. kanten fra glas til alu; modtog min i går, men undre mig over at hvis man køre en negl ud over glaskanten, møder man en kant, som stadig er på glaskanten og så først længere nede kommer alu kanten (håber det gav mening) - som om at selve glasset ikke er helt inde hvor det burde være, har svært ved at forestille mig Apple, som går så meget op i design at de ville lave sådan noget bevidst.
Oveni så synes jeg også at glasset ser ud til at være længere ude oppe for oven ift. bunden.

Nogen der kan bekræfte dette ift. jeres egen og det bare skal være sådan, eller om jeg har fået en mandags model?

Har talt med kundeservice hvor jeg har købt telefonen, de anbefaler at kigge ind til dem, så de kan vurdere om det er galt, hvad jeg jo så vil gøre her en af dagende - bare lige høre om andre oplever det samme?
Robert
 
Superbruger
Tilføjet:
03-10-2014 16:45:50
Svar/Indlæg:
220/66
Nu har jeg ikke selv en iphone 6, men det jeg ville gøre var at gå ind i den butik du har købt dem, eller en anden, og så lige kigge den de har udstillet der og se om det er det samme med kanten. Ellers må du jo lave en reklamation på den.


JacobsenDK
 
Overclocker
Tilføjet:
03-10-2014 17:46:09
Svar/Indlæg:
88/5
Jeg har selv en iPhone 6 - Den kant du snakker om, er det ikke den der holder skærmen på plads? Lige som at der var en gummikant hente vejen rundt om skærmen på de tidligere modeller? 🙂


sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-10-2014 21:01:58
Svar/Indlæg:
2516/381
Kom med nogle billeder


Inderhaten
 
Overclocker
Tilføjet:
03-10-2014 21:19:16
Svar/Indlæg:
341/69
Vi har 2 iphone 6 i herhjemme. Begge har den kant du snakker om.
Men så vidt jeg kan se, så er den kant ikke blank som glasset, så jeg tror det er en form for ramme som glasset ligger i.

Det med glasset skulle være længere ude. Det er ens på begge mobiler herhjemme. Så det ville jeg nok få dem til at kigge på.
For det lyder lidt spøjst.



Whatever4ever
 
Superbruger
Tilføjet:
03-10-2014 22:49:24
Svar/Indlæg:
415/86
#1
Så også planen, bare lige høre andres vurderinger inden.

#2
Pas - virker dog ikke som værende gummi.

#3
Heh sgu lidt svært at ta' billeder af phone - med phone. :)

#4
Okay, skal så nok være dér, kan jeg forstå, men for mig ser det bare ud til at være en kant af - ja glas. troede/mente/forventede måske bare at overgangen fra glas til alu ville være mere smooth, altså uden den der kant.
Regner med jeg kigger ind til dem i morgen og høre hvad de siger til den ift. længere ude foroven end forneden - om ikk' andet.

Thx.


Inderhaten
 
Overclocker
Tilføjet:
03-10-2014 22:57:44
Svar/Indlæg:
341/69
Du må gerne lige vende tilbage i denne tråd. Så vi kan følge med?🙂


Whatever4ever
 
Superbruger
Tilføjet:
03-10-2014 23:43:51
Svar/Indlæg:
415/86
#6
Roger 🙂


donnii
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-10-2014 09:02:39
Svar/Indlæg:
435/39
Vi var 2 inde og købe iPhone 6 sidste uge hvor af den ene havde løst glas i toppen ved lydstyrke knapperne, man kunne tydeligt se at hele skærmen gav sig når man trykkede på den, 1 time efter tog vi ind i butikken hvor ekspienten siger det er en bagatel som de ikke vil gøre noget ved, jeg tænkte OMG! er det den kundeservice man kan forvente med sådan en mobil, vi prøvede så i en anden butik som så tog det lidt mere seriøst men dog stadig ikke vidste hvad de skulle stille op, vi krævede jo at det skulle være en DOA sag så man ikke skal vente på rep og alt det, efter det får vi oplyst at vi lige skal tage kontakt til en butik igen inden lørdag (senest 5 dage efter køb ) for at se om de havde fundet en løsning og at han ville ringe os op så snart han vidste noget, som forventet høre vi intet og må så for 3 gang køre 40km for at komme i en butik efter at have brugt mange timer i Tlf med kundeservice også, det endte dog med en ombytning efter en lang sej kamp.

Så hvis det er sådan nogle fejl så skal i være OBS på det er en kamp at få det lavet selvom det er så dyre produkter og endda Apple som jeg har en opfattelse af har høje standarter.

Min egen iPhone er nu også begyndt at slippe, bare i modsatte hjørne!!!!

Beklager lige på forhånd hvis det er lidt kludret, er sq ikke helt vågen.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af donnii d. 04-10-2014 09:03:44.


Pr0PaIn
 
Overclocker
Tilføjet:
04-10-2014 09:43:56
Svar/Indlæg:
9/0
Og det er så åbenbart den behandling man får, når man betaler 5200 kr for et produkt der koster 1300 kr at lave...til grin


donnii
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-10-2014 09:51:39
Svar/Indlæg:
435/39
Ja det er egentlig ret skuffende


Whatever4ever
 
Superbruger
Tilføjet:
04-10-2014 15:25:46
Svar/Indlæg:
415/86
Well, var så ikke togturen værd, for kort fortalt, så de kanter tja skal åbenbart være dér(?) - hvad jeg så også kunne forstå på #4 og mht. glasset, så fik jeg smøre ala at glasset falder IKKE af, men skulle det mod forventing får jeg bare en ny, hvis inden for 2 år hmm...

Nu mit glas er ikke noget der sådan genere, ej heller noget man ser med det blotte øje, så lader nok bare tiden vise om det evt. bliver værre, hvis, må jeg jo rive hoved af dem til den tid, for er der overhoved ikke i orden den opførelse de ligger for dagen over for #8, når den er så slem som han giver udtryk for.