#1 Det der er sgu da ikke en Crysis 4 trailer...... Det er bare en eller anden tosse på youtube der har klippet ting sammen fra Crysis 3 og kaldt den "Official Crysis 4 trailer" for at få en hel masse views.. Ligesom alle de andre "Crysis 4 trailer" du kan finde på youtube. Du er blevet trolled
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Invzr d. 04-10-2014 12:28:38.
Crytek arbejde på et nyt spil, men det bliver desværre ikke en fortsættelse siger rygterne. De følger de andre spiludviklere og satser på et online spil.
Crysis 2 og 3 er klart de bedste spil jeg har spillet og gennemført flere gange. Bruger Crysis 3 til test af oc af min gpu og cpu, før jeg spiller andre spil.
Jeg håber Cevat Yerli overrasker os med noget rigtig fedt.
Jeg tror detsværre ikke der kommer en crysis 4, hvilket er meget trist. Da jeg selv er stor crysis fan. Har prøvet dem alle vil jeg mene (crysis 1, crysis warhead, crysis 2 og crysis 3. Sig endelig til hvis jeg har overset et spil i serien).
Min begrundelse for at der ikke kommer et spil, er at der for ikke mange måneder siden stod rundt om på nettet at crytek er ude i økonomiske problemmer.
#6 Ja det er rigtigt at de er i økonomiske problemer, men så ville det da også være klogest at komme med et spil de VED vil give et stort salg næste gang :) Her ville Crysis 4 da være et godt bud.. Jeg ved ikke lige hvad de ellers arbejder på for tiden.
Så vidt jeg ved var Ryse Son of Rome ingen succes, har dog ikke prøvet det