@ plaiddk
Nu du HAR købt en NAS til Streaming vil jeg lige fortælle dig at din pc kan gøre det samme, det behøves du ikke købe nyt udstyr for. TV og pc til routeren, tryk på "source" knappen på Samsung og scroll ned, og vola kommer pc'ens film arkiv til syne.
Men nu du har sådan en fin æske, så TILLYKKE med den 😉.
Jeg vil gerne tilføje til #10 at synology har lavet en "DS video" app specielt designet til samsung tv som kan hentes i Samsung Apps i SmartTV sessionen af dit tV.
DS video appen henter dit film bibliotek fra din nas (efter at video station er aktiveret på din nas), som så vises på dit tv og indholdet kan selvfølgelig streames fra appen.
Synology har lavet en masse gode step-by-step guides desuden på dansk
Jeg vil gerne tilføje til #10 at synology har lavet en "DS video" app specielt designet til samsung tv som kan hentes i Samsung Apps i SmartTV sessionen af dit tV.
DS video appen henter dit film bibliotek fra din nas (efter at video station er aktiveret på din nas), som så vises på dit tv og indholdet kan selvfølgelig streames fra appen.
findes det også til Lg smart tv??