Nu er det bare sådan at min kone så at jeg pakkede den ud og der er ikke nogle CPU i den tomme plastik æske der er kun en Intel køler der ikke har været monteret.
PS: hvorfor skulle pakken fra DIG være brudt op af nogle andre for det sker tit i dagens Danmark at folk fra posten åbner pakker fra dig og lukker dem igen ???????
#0 + #4 - Når sagen nu fremstilles som den gør her, vil jeg mene at den eneste rimelige måde den kan afgøres på, er at dele udgiften således at sælger refunderer halvdelen af beløbet til køber. Således burde sagen kunne afgøres til mindst belastning for begge parter.
Udfra de foreliggende oplysninger tror jeg ikke at tranportfirmaet vil betale nogen form for erstatning.
--------CB
#0 + #4 - Når sagen nu fremstilles som den gør her, vil jeg mene at den eneste rimelige måde den kan afgøres på, er at dele udgiften således at sælger refunderer halvdelen af beløbet til køber. Således burde sagen kunne afgøres til mindst belastning for begge parter.
Udfra de foreliggende oplysninger tror jeg ikke at tranportfirmaet vil betale nogen form for erstatning.
--------CB
#27 http://www.postdanmark.dk/da/P...
Men modtager kan også oprette en sag så det kan du jo sagtens lade ham om 🙂
Modtager kan ikke oprette en sag der inde, det er kun afsender, modtager skal kontakte kundeservice
lol
53
Det er da lidt grineren at manden hænger den anden bruger ud, når det så viser sig at han selv stod for kvajeren.
Men du har da ret, jeg er smart og overlegen, fremover spørger jeg naturligvis dig om det er i orden, inden jeg kommenterer på et indlæg.
Hvis bare du forsøger at bidrage positivt i stedet for hånende og dumsmart er det vist det letteste for alle 😉53
Det er da lidt grineren at manden hænger den anden bruger ud, når det så viser sig at han selv stod for kvajeren.
Men du har da ret, jeg er smart og overlegen, fremover spørger jeg naturligvis dig om det er i orden, inden jeg kommenterer på et indlæg.