God test og dejligt kort. Nvidia´s Maxwell har overrasket mig meget positivt med god ydelse, lav strømforbrug og en god overclokker.
Dog kan jeg se det ikke rigtig kan betale sig at sætte mine 2 GTX 660 TI i sli på pension i forhold til et GTX 970 kort. Så skulle det da lige være for strømforbrugets skyld...
Men gtx 970 i sli er satme tiltallene. Dog bliver min gamle i7 920 nok en flaskehals i så fald. Tror ikke den magter at fodre 2 GTX 970 i sli selv om den er overclokket.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af SkylineGTR d. 31-10-2014 20:01:38.
Nok værd at du nævner at de er med en god gang OC og ikke "out of the box" resultater. For det lander mine 2x MSI GTX 970 overhovedet ikke på med standard clocks 🙂
#9: Det er en ret fjollet kommentar. Først vise lidt blær med en Firestrike score. Så bliver det opdaget/påpeget, at du har undladt at fortælle, at kortene er overclocket, også slutter du af med at sige, at alle burde kunne køre ved de hastigheder :P
Det handler jo om, at man skal teste i stock også. Ellers kan man ikke sammenligne resultater.
Var så "uheldig" at købe en brugt R290 med ref design, som kostede mig 2000kr, men kortet var meget ustabilt og jeg sender det ind til rep. Så er jeg så heldig at man vælger at kreditere mig det fulde beløb, således jeg kan nøjes med at smide 50kr ekstra for at få mig et Asus GTX 970 i stedet for AMD R290, sweet 😎 , det er så første gang i langtid, at jeg får et Nvidia kort i min computer, men ser ud til at det er Nvidia der lige nu laver de bedste kort til prisen.
Dog havde jeg havde også købt mig en Accelero IV Extreme køler, som dog aldrig er kommet i brug, så det taber jeg nogle penge på :no:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af hvalen d. 02-11-2014 10:29:47.
Ny Bruger
Tilføjet: 05-12-2014 10:53:06
Svar/Indlæg:
2/0
Jeg har overvejet at købe dette grafikkort, men jeg er ikke sikker. Jeg har et Z87 motherboard og er ikke sikker på at det kan bruges til det kort. nogen der kan hjælpe? 😀