Er det godt til gaming også?
Er det godt til gaming også?
Nej. Gaming headphones skal lyse og have en overflåd af bas og ringe lyd til prisen, ellers er de ikke gode nok til gaming.
Jeg bruger Steelseries Steelsound 5HV2 (eneste headset jeg har oplevet at kunne spille med i 24timer uden at få ondt i hoved eller øreflipper af pga. bøjlepresset ind mod hovedet.
Jeg har også Plantronics GameCom 367 headset der er næsten lige så godt i forhold til komfort.
Jeg bruger Steelseries Steelsound 5HV2 (eneste headset jeg har oplevet at kunne spille med i 24timer uden at få ondt i hoved eller øreflipper af pga. bøjlepresset ind mod hovedet.
Jeg har også Plantronics GameCom 367 headset der er næsten lige så godt i forhold til komfort.
Prøv mit forslag, mere komfort skal man lede længe efter. Har selv være igennem h5, game 350 og div andre, men ingen af dem når mit forslag til sokkeholderene, hverken lydmessig eller på komforten.
Har bla. haft Problemer med at andre headset trykker for hårdt mod brillen og øret men ikke DT 770 pro, de er altså luksus i den prisklasse.
Hvis prisen ikke er en hindring, så find et par gode hifi hovedtelefoner, og en løs mic som f.eks. modmic 😉
Åbne høretelefoner
http://www.4sound.dk/shop/hove...
Lukkede høretelefoner
http://www.4sound.dk/shop/hove...
Noget af det mest behagelige at få ned over sine øre fordi de netop ikke røre dine øre... overhovedet.
Og så et lydkort med en amp i til at trække det...
Og så sidder man og griner lidt af folk der har købt alle de der 1337 xtremegamez 17.2 3d surround konfirmand headsets..
Og lige en sidenote til det der corsair 2100...
Købte et på tilbud, og det røg tilbage efter 20 min.
Mage til altødelæggende mudderbas skal man lede længe efter, men til gengæld var mellemtone og diskant helt ved siden af..
Og Vengance 2000 har præcis sammen enheder og derved "lydegenskaber".
Okay.
Nogle du kan anbefale?
Nu skal man jo lige tage højde for at manden mangler et "gaming" headset. Deri forstår jeg det som at manden skal bruge et sæt med integreret mic. Find du lige nogle hifi hørebøffer med integreret mic.
Jeg så dog at LinusTechTips (tror jeg) lavede et review af en mic der kunne påsættes et hvilket som helst headset. Dog er jeg ikke lige klar over hvor tilgængeligt det er i DK. Er for doven til også lige at finde linket.
Synes dog også at der er forskel på hvordan et musikheadset og et gaming headset skal lyde. Som sagt synes jeg at mit Sennheiser PC360 gør det fortræffeligt i spil, men ja det stinker til musik.
Nu skal man jo lige tage højde for at manden mangler et "gaming" headset. Deri forstår jeg det som at manden skal bruge et sæt med integreret mic. Find du lige nogle hifi hørebøffer med integreret mic.
Jeg så dog at LinusTechTips (tror jeg) lavede et review af en mic der kunne påsættes et hvilket som helst headset. Dog er jeg ikke lige klar over hvor tilgængeligt det er i DK. Er for doven til også lige at finde linket.
Synes dog også at der er forskel på hvordan et musikheadset og et gaming headset skal lyde. Som sagt synes jeg at mit Sennheiser PC360 gør det fortræffeligt i spil, men ja det stinker til musik.