Jeg kæmper lidt med min datters bærbar som for det første meget gerne vil slå over på proxy og selvom fluebenet fjernes kommer det konstant tilbage. men når det endelig lykkedes at komme på nettet så er startsiden på med IE og chrome denne Isearch.omiga-plus.
Jeg har naturligvis sat den til google.dk som startside, fjernet alle tilføjelseprogrammer, udvidelser, kørt spyware, malware osv osv. Men lige lidt hjælper det.
Nu er den vist ved at være kørt i bund. Har også smidt alt efter den snart. Udover hvad der er fjernet og ændret manuelt er der brugt. Kaspersky Malwarebyte Adware removel Windows defender Superantisyware.....
Jeg forstod ikke lige hvad der helt præcist slog en ihjel. Kan du beskrive det?
Kæmper selv med svinet.
Havde fjernet hvad jeg kunne manuelt, både slettet manuelt og med fjern program i kontrolpanel. Ligeledes alle lign programmer som kunne være tilknyttet. Jeg kunne i kontrolpanel og fjern program, se hvornår skidtet var kommet og fjernede alt fra den dag. Herefter blev samtlige programmer som nævnt og foreslået i tråden hentet og kørt. Nogle tog noget af det, andre noget mere og til sidst var der intet skidt tilbage. Men specielt adware removel var god og malwarebytes havde taget en del først, uden dog at kunne tage det hele.